نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شب نگار

برف می بارد!

امروز خانه تکانی را شروع کردم،

اما با این برف حس می کنم باید برگردم به عقب!

چرا همچین شد؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 11:50 https://khalvateman66.blogsky.com/

پسرم عاشق برف بازیه، پارسال یه روز بردمش خیلی بهش خوش گذشته بود، امسال هی می گفت مامان چرا برف نمیاد، گفتم به خدا بگو برات برف بباره، کلی با شیرین زبونی دعا کرد. خودم از سرما و برف بی ذارم اما روزی که اینجا بارید برای پسرم خیلی خوشحال شدم، رفت 1 ساعت با باباش برف بازی کرد

سلام،زینا هم برف دوست دارد اما از شانس اش هر وقت برف بارید شب بود و خواب،فردا هم برفی نمانده بود....من هم از بعد زایمان زینا سرما ندوست شدم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد