نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

چالش دستخط

این هم از چالش دستخط من!به قول پدرم مورچه ردیف کردم!اگر نتوانستید بخوانید و مخاطب بودید پیام بدهید برایتان تایپ شده!بفرستم!!!!


  

نظرات 14 + ارسال نظر
Blue Mahya شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 03:27 http://Bluemahya.blogsky.com

سلام:)
داشتم وبلاگ شما رو میخوندم دوباره، چه دورهمی های روشنی دارید بین دیگر وبلاگ نویسان، واقعا عالی و پر از دلگرمیست.

متاسفانه شرایط وبلاگ نویسی برای من پایدار نبوده و چون چیزی تحت عنوان tag یا mention نیست و یا کلا notification های غیر ارادی و دائمی مثلا درباره کامنت ها، ارتباط سخت تره...


در هر صورت قلم زیبایی دارید و من پر از حس خوب شدم، خصوصا برخی از پست هایی که مربوط به گفتگو های شما، با خودتان و صبح درونیست.


سلام دوست خوبم
کاملا قبول دارم مخصوصا بعد از فضای اینستا. و توییر اینجا خیلی عقب مونده به نظر میاد
اماااا حالا خلوص اینجا بالا رفته
اهل نوشتن هنوز موندن
و خدا رو شکر من دوستان خیلی خوبی پیدا کردم که در فضای اینستا هرگز پیدا نمی کردم
ممنونم از لطف شما

مونای عزیزم من هم خیلی خوشحالم از آشنایی با تو ... اینکه دستخط زیباتو الان دیدم و خوندم کلی حس خوب بهم داد، پاینده باشی

خانمی عزیزم
ممنونم از تو
شاد و سرخوش باشی

در بازوان به man عزیز چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 18:06

سلام man عزیزم.
"در بازوان" رو یه نفر دیگه برام انتخاب کرد و کم کم با نظر دیگران برای خودم عزیزتر شد. مثل همین آهنگ که شما گفتی و نشنیده بودم.
You put your arms around me and I'm home

خیلی مرسی

ممنونم برای یادآوری شعر سهراب. این روزا مثل یه ذکر باید تکرارش کنم.
ممنونم



*مونا جانم ممنونم

دوست قشنگم

آرامش چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 17:09 http://harim-e-del.blog.ir

مونا جان منم نوشتم، یکی از گیرندگانش خودتی

وای خدای من
آرامش عزیزم

نسترن چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 10:38 http://second-house.blogfa.com/

چشام قلب قلبی شد وقتی اسمم رو دیدم مرسی مرسی
خطتت هم قشنگ و خواناس

ممنونم نسترن جان❤

man چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 09:52

سلام مونا جان
این پیام برای "در بازوان" است چون نمیدونم چطور میتونم توی وبلاگش پیام بذارم!!!!
"کریستینا پری" یک آهنگی داره به نام arms که اگ نشنیدی برو گوش کن قشنگه ! اسم مجازیت منو یاد این آهنگ انداخت !
در ضمن به قول سهراب "مرگ در آب و هوای خوش اندیشه نشیمن دارد"

عزیزم تو قسمت تماس با من اگر برایش بفرستی در اولین فرصت جواب می دهد!
من هم این متن را برایش کپی می کنم

آرامش چهارشنبه 1 دی 1400 ساعت 01:06 http://harim-e-del.blog.ir

مونا جانم نامه‌ات خیلی دلنشین بود
وقتی اسم خودم رو دیدم کلی ذوقزده شدم... چه خوب که حس خوب میگیری از نوشته‌هام و چه جالب که احساس منم به تو دقیقا مثل احساس توئه به من
یعنی با وجود تفاوت‌هایی هرچند جزئی در نگاه و دیدمان نسبت به مسائل همیشه دوست دارم بخونمت و عقب نمونم از پست‌هات
بازم ممنونم، یلدات مبارک دوستم

آرامش عزیزم....ممنونم از تو
خیلی خیلی دعام کن
زمستان ات پر از روزهای شاد

محدثه سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 12:23

اون همه لطف برای من!؟ از دستخط بگم که عالیه….اخه من ذوق زدم بابت اون همه تعریف ! یعنی نباید سفت بغلت کنم؟ نمیرم برایت

از دل برآمده بود این نوشته ها

نرگس سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 06:54 http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com

اون نرگسِ پاراگرافِ آخر اگر منم که الان از رشت بدوعم تا لنگرود از فرط ذوق==))))
ماچ ماچ ماچ
دستخطتت هم خیلی خوب و موقره

دقیقا خود خودتی

صبا سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 02:11 http://gharetanhaei.blog.ir/

الهی چقدر خوب بود

یاسی‌ترین دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 23:24 http://yasitarin.blog.ir

ای جان دلمممممم
چقدر قشنگ بود دیدن مهربونیت با دست خط خودت
ممنونم که نوشتی... چقدر بهم چسبید

چرا به این دست خط میگی بد؟؟؟؟
اتفاقا هم قشنگه، هم شبیه دست خط بچه خرخوناس، هم یه جوریه انگار یه جا دیدمش!

اون مدلی هم که را رو نوشتی عاشقشم

یاسی
منظورم بد نبود،از این دستخط خوب ها که به سختی میشه خوند
خوب خدا رو شکر همه تونستید بخونید

در بازوان دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 22:09 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام مونا جانم
به خاطر این دو خطی که نوشتی من خودم رو خیلی خیلی خوشبخت میدونم. میذارمش به جای مخصوصی از قلبم که هی مرورش کنم

خیلی خیلی خط خوبی داری.
اگه با خودم مقایسه کنم باید بیست تا دیگه "خیلی" اضافه کنم

دربازوان جان جانان منی

رویا دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 21:55

دستخط قشنگت شبیه خط یکی از دوستهای دبیرستانی منه ، نکنه خودش باشی و من نشناسمت .
ممنون از دعوتت مونا جان ولی گوشی ام ارور می ده نمی تونم عکس بذارم تو وبلاگ .
و بدخط هم هستم خوشحالم که نمی تونم

فکر نمی کنم همکلاسی بوده باشیم چون تاجایی که می دونم اهل تهران نیستی
دوست داشتم بدونی که از دوستای گل مجازی من هستی

Reyhane R دوشنبه 29 آذر 1400 ساعت 21:51

وای من الان این پستت رو دیدم...چشمام قلبی قلبی شد که [همراه با آیکون بغض]...
مونای عزیزم...کلی احساس خوب با خوندن نامه و دیدن دستخط زیبات بهم تزریق شد ^__^

ریحانه جانم ممنونم به خاطر چالش خوبت
مدت ها بود از ته دلم حس های قشنگی که داشتم را با خودکار ننوشته بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد