نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شیبا اینو اینا!!!

سه شب همین ساعت می خوابم در گوشم هندزفری می گذارم تا اصطلاحات اولیه کریپتوکارنسی! را توضیح بدهد وتا وقتی چشم هایم تار نمی بینند در مورد تفاوت توکن و کوین ها می خوانم،

میرم در اپ ها می چرخم،قیمت ها را بالا پایین می کنم از نوسان لحظه ای متعجب می شوم و در نهایت شاد و خوشحال می خوابم!

از روزی که آقای میم وام گرفت تا سرمایه گذاری بکند و به قول خودمان بیت. کوین بخرد،من مخالف بودم،اصولا مخالف هرنوع پول درآوردن این شکلی ام،به اصطلاح خودم پول بادآورده است که باااااد هم می برد،سود که داشته باشد پشت بندش طمع هم دارد :که حالا کمی بیشتر صبر کنم تا سود بیشتر و  یکهو همه چیز دود می شود!

من مخالف بودم و کنار کشیدم،آقای میم ماند و فشار زیاد که با این پول چه ارزی بخرد؟

جلسه می رفت با دوست هایش،ویدئو کال،ویس و فیلم و ..

کج خلق شده بود،از اصل پول هم مقدار زیادی خرج کرده بود که من مخالف این خرج کردن هم بودم،

با مشاورم صحبت کردم،حرف هایم را قبول داشت،اما گفت در زمین آقای میم بازی کنم ، همراه باشم تا احساس فشار به خاطر تصمیمی که مکن است اشتباه باشد، نداشته باشد و این فشار را روی من خالی نکند!بعد کم کم مسیر مالی را عوض کنم هرچند مشاورم موافق این نوع سرمایه گذاری بود.

دلخور بودم،اولویت های مهم تری داشتیم ولی او نمی دید،همین طور که داشتم فکر می کردم چطور گفتگو را شروع کنم و پیش ببرم  که دعوایمان نشود،آمد کنارم نشست و گفت من هیچی از این موضوع متوجه نمی شوم، کمکم کن باهم بریم جلو!

آقای میم ذاتا کم حوصله است و دنیای رمز ارزها هم بسیار پیچیده و پر اصطلاح،من  مشتاق یادگیری ام،هرچه باشد را تا جایی که لازم بدانم جلو می روم،

وارد فضای رمز ارزها که شدم،قدم به قدم جلو رفتم تا همین آلان نظرم کاملا عوض شده،عاشق تحلیل و مقایسه ام،

فهمیدم این پول بادآورده نیست،باید کاملا خواند و دقیق عمل کرد،

حالم عوض شده،حس مفید بودن،حس یادگیری،انجام کاری که دوست دارم،

انرژی ام را زیاد کرده،

و این جمله آقای میم که:" اگر فلان دوستم کمکم نکرد تو کار رو جلو ببر!"

حتی اگر قبول نکنم که احتمالا قبول نمی کنم این همراهی حال هردوی ما را خوب کرده،او هم سه روز است که نفس راحتی کشیده انگار!

حالا هر دو مسول سرمایه مالی زندگی مان هستیم..

پ‌.ن:همه چیز را ننوشتم چون نوشتنی نبود،اما بازی جالبی است این رمز ارزها،درست شبیه بازی های دیگر دنیا،سرگرم کننده و جذاب.

پ.ن۲:عنوان اسم یک رمز ارز که من دوستش دارم!!

نظرات 9 + ارسال نظر
شیشه جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 15:13 http://WWW.SANGOSHISHEE.BLOGSKY.COM

سلام در این بازار و کلا تمامی بازارهای مالی و سرمایه گذاری مدیریت سرمایه گذاری فراموش نشود
حتما حد سود و ضرر خود را در معاملات فعال کنید
طمع نکنید . به جای خرید شت کوین هایی مثل شیبا بر روی ارزهایی با پروژه های قوی سرمایه گذاری کیند .
تا زمانی که به این بازار و تحلیل تکنیکال مسلط نشدید به هیچ عنوان در فیوچرز کار نکنید .
و نهایتا موفق و پرسود باشید

ممنونم شیشه ی عزیزم
نکات خیلی خیلی خوبی برام نوشتی

خانوم ِ میم سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 10:54 http://www.mydailylife1400.blogfa.com

اکثر اطرافیان آقای میم هم درگیر همین بورس و رمز ارز و این چیزا هستن
اما هرکاری کردم و هرچی تحقیق کردم دیدم من و میم اهل ریسک و مقایسه و این چیزا نیستیم یعنی اعصابش رو نداریم پولی که داریم رو از دست بدیم یعنی هرکی هرچی میگفت آخرش میگفتم چه جالب ولی من حوصله اش رو ندارم
پستت رو خوندم برام طرز فکر خودم تداعی شد ولی خب شما نظرت تغییر کرد ولی من همجنان روی عقیده ی خودم هستم
خلاصه موفق باشید مونا جان

سلام
من هم فعلا در حال یادگیری ام
چیزی که همه ی پیج ها و سایت ها گفتند اینکه این بازار سود و ریسک زیادی داره
پس پولی که از وام و فروش خونه و ماشین و پس انداز نباید واردش کرد
اما دنیای قشنگی داره
دنیایی ورای آنچه ما هستیم،در حال ساختن یک دنیای مجازی اند به موازات این دنیا!
و دارند توی این دنیا(متاورس) زمین می خرند،عروسی می گیرند و.....

مامان چیچیلاس یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 22:38 http://Mamachichi.blogsky.com

این نوع سرمایه گذاری...هیچی تولید نمیشه و منابع مصرف میشه.. این فاجعه است برای محیط زیست

این نوع سرمایه گذاری مثل هزاران کار بشر قطعا مضر برای محیط زیست اما واردش که بشی می بینی این ها درگیر ساختن دنیای جدیدی هستند که ما مثل اجداد بی خبرمان فقط به ماینر و بیت کوینش بسنده کردیم

سپیده یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 19:39 http://Sepidehalipour.ir

موفق باشی مونای عزیز.
راستش تحلیل واقعا شیرینه و برخلاف تصورم عجیب به دل من هم نشست

سپیده عزیزم
به قول ابن سینا دانستم چقدر نادانم...

زهرا یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 18:53 http://pichakkk.blogsky.com

سلام.
اول که انشالا موفق باشین
دوم که فکر کنم اقا بهمن یه سری دوره هایی در رابطه با رمز ارزها برگزار میکنن. شاید مفید باشه براتون (فکر میکنم اطلاعات شون خوب باشه. ولی طبیعتا چون شرکت نکردم و کلا تو این وادی هم نیستم نمیدونم واقعا در چه اندازه مفید باشه. صرفا معرفی کردم شاید بدرد بخور باشه براتون)

سلام زهرا جان
آقا بهمن؟اسم کاربری و پیجشون همین؟
ممنون میشم برام بفرستی اسم کاملش رو

نسترن یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 08:44 http://second-house.blogfa.com/

من اینجا کامنت گذاشته بودم، نرسیده آیا؟

خیررررررر

تمشک شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 10:18 https://mahbubedelam.blogsky.com

چقدر دلم میخواد توی این مسیر وارد شم و یاد بگیرم
ممکنه راهنمایی بفرمایید از کمجا شروع کنم؟
دلم میخواد اساسی بدونم و با چشم باز برم داخلش نه برمبنای دوتا صفحه اینستا و 3نفر که میگن ما رفتیم خوب بود

سلام تمشک جان،من هنوز خودم هم اول راهم،از کسی هم نپرسیدم چون دلم نمی خواست بدونند وارد این فضا شدم،
پس به شیوه ی معمول اول سراغ اصطلاحات رفتم و همین هم سرچ کردم،وای چه دنیایی بود!هنوز تو همین اصطلاحاتم وچندتا اپ صرافی و کیف پول و تحلیل ارز دیجیتال دانلود کردم،یک پیج ایسنتا زدم و آدم های تو این تجارت رو فالو کردم و یک ارز هم انتخاب کردم تحلیل هاش رو دنبال می کنم
چون رشته ام انسانی بود و از ریاضی سر رشته ندارم خییییییییییلی عقبم

محدثه شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 10:08

خوبه سر در میاری… من اصلا نرفتم سمتش

تازه شروع کردم یکجورهایی مجبور شدم ولی آلان می بینم فعلا به یادگیری اش علاقه دارم تا بعد چه پیش بیاد

نرگس شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 07:23 http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com

مونا جون دقیقا منم همین طرز فکرو دارم. یعنی حس میکنم وقتی کنترل سود دهی به طور کامل دست ما نباشه کار محکوم به شکسته:)) مثلا من ترجیح میدم با پولم کار راه بندازم تا اینکه برم ارز بخرم!
فکر کنم این طرز فکر آدمای محافظه کار و ثبات طلب باشه که به رهنمودای قدیمی پایبندن=))
تو خوب کاری کردی که از این محافظه کاری اومدی بیرون چون تا ریسک نباشه سودی هم نیست! تازه تجربه و علمم به آدم اضافه میشه
موفق باشی و تمام آرزو های خوب به سویت:)

نرگس عزیزم من سرمایه شخصی ندارم اگر داشتم هرگز در بازار ارز و بورس خرجش نمی کردم،اما اقای میم دنبال سود کلان و دوست هایش مخش رو زدن بیاد این سمت!
اصلااااااا اهل ریسک نیستم و آلان که دارم تو این فضا می چرخم می بینم اگر تحلیل درست باشه،کار حساب شده باشه آدم مال باخته نمیشه در نهایت درصدی از سرمایه و یا سود رو از دست میده که به نظرم این ریسک نیست
حالا بعدا میام تجربه های بعدی ام رو میگم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد