نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

هشتگ freedomاینا!

خسته ام،له و لورده!اما خوشحال

دیشب در یک عملیات انتحاری!آقای میم میزناهارخوری گرد چهاره نفره ای که شش سال پیش خریدیم و شش بار هم استفاده نکردیم را فرستاد خانه باغ!

آنقدر جا باز شدو من خوشحال شدم که مینی مالیست ها می فهمند و بس!

به این فکر می کردم موقع آمدن به این خانه با آن بوفه و میزناهارخوری و مبل های بزرگ قهوه ای کجا جا می شدیم!

حالا بوفه نیست،آیینه بزرگ کنسول جایش را به آیینه گرد دیواری داده،مبل ها به یک دست مبل ال قهوه ای روشن تبدیل شدند،میزناهار خوری هم که رفت،

صبح بعد از صبحانه دادن به بچه ها اول ظرف های کنسول را خالی کردم،بعد مبل ها را چیدم یک طرف،بعد فرش ها را جمع کردم،جارو و طی کشیدم،فرش ها را جابه جا کردم و کنسول و مبل ها را با تغییر دکور چیدم،یک خانه تکانی افتاد گردنم که هوا هم در ایجاد این حس موثر بود،

هوا آنقدری گرم شده که می توانم چند دقیقه ای پنجره را باز کنم،از حجم لباس های روشنا کم کردم،شوفاژ ها کم و بیش خاموش اند،روز بلندتر شده،

این ها آزادی هایی هستند که  شش ماه اول سال به دست می آورم و شکرگزارشان هستم...

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت 22:58 http://Sepidehalipour.ir

وای که چقدر رد کردن حال میده
این رد کردن مبارکت باد
آینه دق من:بوفه جاگیر خونه.
آینه شمعدون به لطف یازده ماهه که راه افتاده و بزن و بکوب راه انداخته،جمع شده فعلا...
کاش با ذهنیت الانم دوباره عروس میشدم و میرفتم جهیزیه میخریدم ،آخ که چه عالی میشد ...

وای گل گفتی من همون دوازده سال پیش هم بوفه و آیینه شمعدون و سرویس چینی و کریستال نمی خواستم
ولی مامانم اصراااااااار داشت چون جهازیه باید کامل می بود.آلان انقدر گرون شده همه چیز که باید قید یکسری وسایل رو زد!
کاش می شد کل وسایل رو عوض کرد امان از گرونی!!!!!

محدثه دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت 21:13

منم انقد خوشم میاد همه وسایلم بدم جدید و ست بخرم… سبکی خونه و نظافت نوش جونت…

ممنونم محدثه جانم
من هم دوست دارم
بیشتر از خریدن
رد کردن رو دوست دارم

نرگس جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 21:41 http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com

اینجا هم یکی دو روزی هوا خوب بود مامانم شروع کرده بود جارو زدن و مرتب کردن کابینت ها و اینا و قرار بود که پیش روی کنیم بریم گردگیری اساسی هم بکنیم که خداروشکر دیگه هوا سرد شد و بارون اومد و ما فهمیدیم عید نیست نباید جوگیر باشیم=))

پس دقیقا به خاطر هواست!
ولی واقعا سرما و آلودگی باعث کرختی میشه
دم عید ِآدم جوونه میزنه انگار
باید خاک و دلمردگی های زمستون رو بزنه کنار

نسترن جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 00:31 http://second-house.blogfa.com/

امروز هوا عالی بود،عااالی
منم کوزت وار کلی کار کردم قرار بود کاری جز کار خونه کنم اما فقط کار خونه کردم و جالبه بهم چسبید
خدا قوت رفیق

خدا قوت دوستم
کوزت وار رو خوب گفتی
من که فقط مونده بود برم جنگل آب بیارم ژان وارژان بیاد کمکم

Blue Mahya پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 ساعت 18:48 http://Bluemahya.blogsky.com

خدا قوت و شاداب بمانید

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد