نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

به حسین بن علی از طرف وصله ی ناجور سلام

حیاط مسجد مشرف به خیابان اصلی شهرک این شب ها شلوغ می شود،ایستگاه صلواتی با چای ذغالی و استکان های شیشه ای من را یاد اربعین می اندازد،

همه مشکی پوشیده اند،کوچک و بزرگ

بچه ها با دوچرخه و اسکیت حیاط را دور می زنند،عده ای رفته اند داخل شبستان

و بقیه هم به خاطر هوای خنک و ترس کرونا با بچه هایشان در حیاط نشسته اند،

بلندگو هم خوب کار می کند،صدای سخنران و مداح را می شنویم

دنبال روشنا راه می رفتم،سرش را انداخته بود جلو و با سرعت از بین بچه ها رد می شد و حیاط را دور می زد،بار سوم یا چهارم بود،زینا هم دوچرخه سواری می کرد و با دوست هایش حرف می زد

مثل تمام این سال ها سهمی از دعا و روضه برای خودم در نظر نگرفته بودم،

همه ی حواسم به بچه ها بود،

اما وقتی مداح شروع کرد به خواندن این شعر من قلاب شدم به مصرع دوم و روزی امسالم را گرفتم

به تو از دور سلام/به سلیمان جهان از طرف مور سلام

به حسین بن علی از طرف وصله ی ناجور سلام

وصله ی ناجور بین سیاه پوشان عزای امام حسین بودم...و چه کسی از درون آدم ها و اسرار پنهان شان خبر دارد؟

نظرات 7 + ارسال نظر
خانمـــی چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت 12:44 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

چقدر زیبا بود این مصرع، قلبم لرزید

خانمی عزیزم
امسال دل من هم درگیر شد با این مصرع
حال دلت خوب

شبنم جمعه 14 مرداد 1401 ساعت 16:21

سلام عزیزم اگر میشه این کامنتو تایید کن
من پیج جدیدمو تازه زدم نیاز به حمایت دارم
ممنون میشم هرکس که اینو میبینه حمایت کنه

سلام
آدرس پیج تو کامنت نیست

Reyhane R پنج‌شنبه 13 مرداد 1401 ساعت 20:23 http://injabedoneman.blog.ir/

ای جانم.قبول باشه (:
کامنت خصوصیت هم رسید به دستم.
معضل بزرگ این روزهای من همینه.
اینکه خودت با همه سردرگمی هایی که داری
راه درست رو به یکی دیگه نشون بدی!

دقیقااااا همین

نسترن پنج‌شنبه 13 مرداد 1401 ساعت 14:55 http://second-house.blogfa.com/

چند سالیه دیگه عزاداری هم مزه سالهای سابق رو نداره برام...
قبول باشه
التماس دعا

به حال درونی آدم بستگی داره دقیقا

MAH چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت 16:09

سلام بانو
عزیزم قبول باشه. چه کسی خبر داره شاید همین همراهی با گل دخترهات بهترین نوع عزاداری و بیشترین سهم از دعا و روضه آقاست؟
التماس دعای فرج

سلامMAHعزیز
ممنونم از لطف و مهربونی ات
قبول باشه عزاداری همه مون

سپیده چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت 15:58 http://Sepidehalipour.ir

به حسین از طرف وصله ناجور سلام ؛چقدر زیبا.
چقدر خوبه محرم هست،تا بهونه‌ای بشه برای تقویت ایمانمون به خدا.

تقویت عشق به نظرم
من تو این ماه عاشق تر میشم

حنا چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت 13:17

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد