نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

زمستان من هنوز شروع نشده

کاملا درست می گویم

دیشب هم شب یلدایی نداشتیم اگر تخمه خوردن در حد مرگ و چسبیدن صورتم را به تی وی برای دیدن سریال را جز شب یلدا حساب نکنیم،

آقای میم نالان و مریض گوشه ای افتاده بود،زینا را فرستادم خانه مادربزرگم تا حداقل او بهش خوش بگذرد،

هوا بعد ده یازده روز به حد قابل قبول رسیده،اما هنوز زمستان نشده

چشم انتظار شنبه ام که گفتند برف و باران می بارد،هوا منفی می شود،سرما می خزد داخل خانه

قرار است شلوار تدی سرمه ای گرمم را بپوشم با بلیز موهر آبی آسمانی،

 دلم می خواهد به مناسبت آمدن زمستان برای خودم هدیه بخرم

هدیه ای که در زیر باران و برف شنبه به دستم برسد،

کاش زمستان شاد و پربرف هدیه خدا باشد به ما

به ما که در برابر دروغ و خشکسالی و دشمن تنها پناه مان اوست.

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار جمعه 9 دی 1401 ساعت 15:42 http://shadi58.blogfa.com/


دلتون شاد

Marzi یکشنبه 4 دی 1401 ساعت 20:53 http://rozegaremarzi.blogsky.com

اینجا تو کوهها برف باریده تو شهر هم بارون.
هوا هم تا دلت بخواد سرده.
ولی من همش خونه ام. گاهی عصرها و غروبهای سرد پاییزی و زمستونی بدجور دلم میخواد برم بیرون گردش برخلاف عالم و آدم!

بهترین هواست واقعا مخصوصا برای ما برف و بارون ندیده ها

sepideh یکشنبه 4 دی 1401 ساعت 16:54 https://sepidehalipour.blog.ir/

خب خیلی هم عالی.
هم برف اومد هم بارون هم هدیه ای زیر بارون
هم شما تدی سورمه ای رو پا کردی هم سرما خزید تو خونه ها.

هدیه ی زیر بارون چند روز دیرتر رسید!ولی من به قولم عمل کردم و تدی رو پوشیدم

نسترن یکشنبه 4 دی 1401 ساعت 11:48 http://second-house.blogfa.com/

دقیقا من هم دیروز اول صبح وقتی زیر بارون میرفتم سرم رو بالا گرفتم و از خدا خواستم زمستون پر از خیر و برکت و شادی باشه برای همه مون
خندون و شاد باشی الهی

ان شاالله آرامش عزیزم

آرامش شنبه 3 دی 1401 ساعت 15:22

زمستون اومده، با برفش هم اومده دیگه باید شروعش کنی مونا :))

دقیقا و امروز زیر برف رفتم خرید مایحتاج خونه و حسابی آغاز زمستانم را جشن گرفتم،خیس و خندان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد