نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

آنچه ده سال قبل خواسته بودم

خنکای آخر شب را دوست دارم،یکجور می دود زیر پوست آدم که مور مورم می شود،لبخند می نشیند گوشه ی لبم و پر از حس خوب می شوم.

نشستم گوشه ی مسجد،روشنا کنارم پاستیل می خورد،زینا رفته سراغ دوستانش

مفاتیح ام را ورق می زنم 

سال ۹۲ به دستم رسیده

انتهای مفاتیح با خط خوب چند مدل دعا نوشتم برای "داشتن فرزند صالح"،

یادم هست بعد از سقطی که داشتم چقدر دلم بچه می خواست

چقدر حس ناباروری داشتم

یک مادر بچه از دست داده که دیگر قرار نیست مادر بشود

ده سال قبل تمام دعای من این بود،تمرکز زندگی ام ،خوشی زندگی ام همه و همه بسته به مادر بودنم بود

حالا من ده سال بعد خودم هستم

مادر پردغدغه ی دوتا بچه

پرکار،پر مشغله و گاهی خسته

دعای جوشن را که می خوانم تمام قلبم لبریز از شادی است برای گذشتن این ده سال.

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 30 فروردین 1402 ساعت 09:26 http://Sepidehalipour.ir

چقدر حست رو خوب منتقل کردی مونا

حس قوی بود سیپده در تمام رگ هایم جریان داشت

شیشه دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 12:29 http://www.sangoshishee.blogsky.com

آرزوهای قدیم زندگی واقعی امروز ما هستند
آرزوهاتون پر بار در این سحرها و افطار های آخرین روزهای ماه مبارک ما رو هم دعا کنید

ممنونم شیشه جان
به دعای دوستان محتاجیم

نسترن شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 14:00 http://second-house.blogfa.com/

ای جان
چه خوبه خوشحالی
من ترسم انقدر زیاده که هرگز و هیچ وقت نتونستم دعا کنم برای داشتن فرزند صالح

نسترن عزیزم
بهترین کار اینکه خودت رو بسپری به دستان قوی و مهربانش
سر روشنا من این حس تو رو دااشتم
سر زینا یک بچه ی لجباز بودم که پا می کوبید زمین و می گفت من بچه می خوام
حالی که سر روشنا داشتم خیلی بهتر بود

محدثه شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 09:55

خدا حفظشون کنه… زندگی بالا پایین زیاد داره… گاهی یادمون میره چی میخواستیم… گاهی ی نوشته میبینیم یادمون نمیاد از چی ناراحت بودیم که نوشتیمش…

دقیقا محدثه عزیزم
گاهی خصلت فراموشی خوب نیست
آرزوهای دیروز که امروز در دست هایمان هستند را فراموش می کنیم

آرزو شنبه 26 فروردین 1402 ساعت 06:49 http://reymond.blogfa.com

سلام
بله
خیلی از چیزایی ک داریم آرزوهای ده سال قبل مون هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد