نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

میزتحریر

همیشه آرزو داشتم اتاقم شبیه اتاق آنشرلی باشد،یک میز تحریر کنار پنجره،

یک کتابخانه و تنها باشم،

تمام روزهای مجردی ام(که زیاد هم نبود)،با خواهرفرنگ نشین هم اتاقی بودیم،آن روزها برایم مهم نبود اگر هم بود به روی خودم نمی آوردم،

حالا خواهر آخری کنکوری شده و مادرم گفت می خواهند برایش میزتحریر بخرند،میزتحریر کنار پنجره!با خنده گفت ته تغاریه دیگه!!!!

گاهی فکر می کنم حتی اینکه در کدام دوره از تاریخ زندگی پدر و مادرت دنیا آمده باشی هم در سرنوشت تو اثر دارد چه برسد به جبر تاریخی و جغرافیایی!

نظرات 2 + ارسال نظر
نسترن شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 13:41 http://second-house.blogfa.com/

دقیقا همینی هست که میگی
حتی یک مقاله ای میگفت روابط عاطفی بین پدر و مادر زمان بچه دار شدن هم روی شخصیت و خلق و خوی بچه تاثیر میذاره

دقیقاااااا من سر دخترهام تفاوتش رو دیدم

لیلی شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 12:50 http://lostinwonderland.blogsky.com

بله خیلی مهمه. شمام برای خودتون یه اتاق قشنگتر از آن شرلی بسازین

حتما از رویاهام داشتن یک اتاق کار داخل خونه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد