نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

آه از مردان جنگی

اگر دنیا دست زنان بود،هرگز جنگی راه نمی افتاد

مگر می شود مادر باشی و ببینی کودکی هزاران کیلومتر دورتر از ترس موشک و آوار،دست و پایش می لرزد و تو دلت نگیرد،اشک نیاید گوشه ی چشمانت و بغض کنی؟

مادرها به وسعت جهان برای همه کودک ها مادرند

امان از مردان جنگ....

نظرات 6 + ارسال نظر
مامان چیچیلاس سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 19:21

منظورم این بود که سیاست زن و مرد نمیشناسه و همه رو تباه می کنه

موافقم

مامان چیچیلاس چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 09:27

اتفاقا وحشی ترین سیاست مداران تاریخ که خونین ترین جنگ ها رو به راه انداختند زن بودند.
مارگارت تاچر.

به نظرم هیتلر و چرچلین و موسولینی مرد هستند

محدثه دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 22:06

لعنت به هر چی جنگ….قلبم فشرده اس از دیدن این همه خون… میدونی دنیا بخاطر احمق هاست که انقدر ننگه… چه اونهایی که الان وسط درگیری ، میخوان خراب نشن ، بلا‌گر‌ی گذشته رو ادامه میدن چه اون احمق هایی که کامنت های بی معنی میذارن… اوف اوف اوف… آدم بالا میاره اینا چقدر در کج فهمی هاشون مصر هستن

یک آیه ی قشنگی هست میگه
و اذا خاطبهم الجاهل قالوا سلاما
وقتی آدم های جاهل بهشون حرف می زنند با یک سلام تمومش می کنند!
من در مواجهه با کج اندیش ها و کامنت هاشون این آیه رو می خونم
اما حیف از بچگی بچه هایی که تو جنگ از بین میره

سمیه دوشنبه 24 مهر 1402 ساعت 08:24

البته این با آموزه های دینی شما متتاقضه
از نظر دین اسلام زنها بایستی پستو نشین باشند نه اینکه دنیا در دستشون باشه
واقعا درک نمی کنم معتقدینی که همچین آرزوهایی می کنند. در دینی که زن نمی تونه قاضی، رییس جمهور، شاهد و ... باشه چطوری دنیا رو باید در دست بگیره که صلح بیاره

حنا یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 15:09

به امید شادی و امنیت برای همه بچه ها..

الهی آمین

لیلی یکشنبه 23 مهر 1402 ساعت 05:41

مامانهای مهربون و دوست داشتنی مثل شما همه جا رو غرق زیبایی و آرامش می‌کنند

به نظرم همه ی خانم ها این توانایی رو دارند
ممنونم لیلی مهربانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد