نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

برف

نشستم روی مبل،اشک هایم می چکد روی صورتم،همزمان با رئیس بزرگ و خواهرفرنگ نشین چت می کنم،خواهر فرنگ نشین سرحال نیست،از پیام هایش می فهمم مهاجرت کوتاه مدتش به ینگه دنیا سخت بوده،

گلویم مزه خون می دهد،بس که حرف بیماری پدرم آمده تا پشت لب هایم و به خواهر فرنگ نشین چیزی نگفتم،

تصویر چهره خون آلود بابا تو اورژانس بیمارستان،صورت زرد رنگش تو آی سیو،احتمال بالای نیاز به پیوند کبد،همه و همه من را از پای در آورده.

رئیس بزرگ آمده بود ملاقات،حال و روز زارم را دید و پیام داد،اشک هایم از بیچارگی و ترس بزرگم از آینده،همین جور می چکید روی صورتم.

نوشته بود چه خوب که زود می گذرد یعنی سخت نمی گذرد،برای من از سه شنبه صبح تا حالا ده سال گذشته،

ربنا لاتحمل لنا مالا طاقه لنابه....

خدایا به ما چیزی را تحمیل نکن که تحملش را نداریم...


نظرات 7 + ارسال نظر
نسترن سه‌شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 09:35 http://second-house.blogfa.com/

اشکم دراومد مونا
از تصور چیزی که نوشتی دلم لرزید...
امیدوارم هرچی زودتر پدرت سلامتی شون رو بدست بیارن

نسترن عزیزم،خطر بزرگی از سرما گذشت...ممنونم دوستم

رویا یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 15:51 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

برای سلامتیشون دعا می کنم مونا جان .

ممنونم رویاجان

هدهد یکشنبه 15 بهمن 1402 ساعت 06:20

انشاالله زودتر خوب میشن و دلتون آروم میشه.

از دعای دوستان

... شنبه 14 بهمن 1402 ساعت 21:06

برای سلامتیشون دعا میکنم.
امیدوارم مهر و لطف خدا شامل حال شما بشه و سایه پدر سالهای سال بالای سرتون باشه.

ممنونم

ویرگول شنبه 14 بهمن 1402 ساعت 11:38 http://Haroz.blogsky.com

عزیزدلم چقدر سخته چقدررررر سخت
امیدوارم حال پدر خیلی زود بهتر بشه و دل تو آروم
کاش به خواهر بگی،منی که خودم دورم می دونم چقدر این پنهان کردنها برای آدم دردناکه
بی خبرم نزار از حال پدر
قوی باش عزیزم

ویرگول عزیز،خواهر فرنگ نشین خیلی تنهاست و تازه دوباره مهاجرت کرده واقعا سخت میشه براش
همچنان بیمارستان هستند و همچنان ما در ابهام روزهای آینده

فاضله پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 20:49 http://golneveshteshgh.blogsky.com

ان شاءَاللّٰه خیره

پریسا پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 20:33

امیدوارم هرچه زودتر خبر بهبودی بیاد براتون و آروم بشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد