نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شنبه بهاری

هوا خیلی بهاری!

آنقدر که دلم خانه تکانی و خرید عید و چیدن هفت سین می خواهد،

انگار از وسط بهمن شیف شده ام به آخر اسفند،چهارهفته از زندگی حذف شده باشد

بی حوصله ام،به وضوح پیداست،حتی وقتی سفارش هایم رسید و رژهای مورد علاقه ام با یک آدامس قلبی به عنوان هدیه،به دستم رسید،لبخندم با بغض درآمیخته بود.

بچه ها چقدر متفاوت اند،زینای شاد و شنگول من متوجه نشده من چقدر کم حوصله ام اما روشنا مرتب می گوید مامان خوشحال باش!

دیروز دلم میخواست داد بزنم،اما نه بهانه اش را داشتم نه توانش را،

امروز انگار یک دست!کتک مفصل خوردم،له و لورده ام.

دفتر هم تعطیل بود و رئیس بزرگ دوست داشت همراه مادرم به سفر بروم اما حوصله آن ها را هم نداشتم.

مشاورم پیام داد که مدت هاست همه چیز را رها کردی،این شد که دوباره رابطه از شکل خوبش درآمد.

درست می گفت،مدت هاست برای اینکه نخ کش نشوم در این زندگی پر از میخ و سوزن،

دامن  لباسم را جمع کردم و راه خودم را می روم،

اما نمی شود

نمی شود در رابطه باشی و راه خودت را بروی،بعد از یک سال،دو سال،سه سال،چهارسال،یکجایی خسته می شوی،یکجایی یک چیزی بدجور آزارت می دهدو ظرف تحملت هرچقدر عمیق شده باشد شبیه چاه فضولات بوی تعفن می گیرد از تلنبار دلخوری ها.

دلم می خواهد کسی بیاید با هم برویم کافه ای،جایی،من بی هیچ فکری، هرچه در سرم هست بریزم بیرون و او جواب همه چیز را درست بدهد.



نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 14:29 http://second-house.blogfa.com/

من هستم وای اینکه همه چی رو درست بگم نه متاسفانه
از ته دلم میخوام خوشحال باشی مامان روشنا

ممنونم نسترن عزیزم...ممنون که هستی....

حنا یکشنبه 29 بهمن 1402 ساعت 10:07 http://Khaneyeaftabi.blogsky.com

جای اون یه نفر تو زندگی خیلی ها خالیه..
همیشه باید خودمون همه بار رو به دوش بکشیم..برای خودمون دوست و رفیق و مشاور و ...باشیم..
روزهای سبز شما هم در راهه

چقدر قشنگ نوشتید....

آرامش شنبه 28 بهمن 1402 ساعت 22:53

جملات آخرت، گاهی انگار نایاب‌ترین و دست‌نیافتنی‌ترین خواسته‌ی دلمونه
اما کیه که همه‌ی جواب‌های درست رو بلد باشه و راه درست رو بهت نشون بده؟! گاهی انگار هیچ‌کس... واقعا هیچ‌کس...

آرامش عزیزم....چه خوب گفتی،گاهی واقعا هیچ کسی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد