نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

خانه تکانی

امسال همه چیز قاطی پاتی شده،برای من مخصوصا،

جمعه آزمون دارم،خانه هشت روزه بهم ریخته است جوری که هنوز با کفش می آییم داخل،

کارهای روتین خانه به قوت خودش هست،آشپزی،جمع و جور پذیرایی و آشپزخانه،واقعا صبح ها وقت کم می آورم،عصرها هم تا شب سرکار،شب خسته و هلاک می رسم خانه،ساعت ۹شب باتری ام تمام می شود و می افتم گوشه ای!

آقای میم مرتب می گوید چرا خانه جمع نمی شود؟

دلم میخواست یک هفته مرخصی می گرفتم و کارها را تمام می کردم اما دقیقا دوهفته کاری در پیش دارم بدون هیچ تعطیلی!!!

نمی دانم چرا امسال خانه تکانی برای من غول پُر! شاخ و دمی شده که از هر طرف بهش حمله می کنم از جای دیگری شاخ در می آورد!!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
Reyhane R یکشنبه 20 اسفند 1402 ساعت 08:13 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام و خدا قوت!

آزمونت چطور بود مونا جون؟ راضی بودی؟

راستی اون مونایی که تو کانال من عضو شده شمایی؟

سلام عزیزم
نه راستش من خیلی خیلی آهسته پیش میرم و کلی از منابع رو نخونده بودم!
بعله من عضو شدم

من و ما سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 14:52

سلام وقت بخیر
ببخشید میشه در مورد آزمون جمعه کمی توضیح بدین؟ آزمون وکالته یا چی؟

آزمون وکالت،البته برای مرکز وکلای قوه قضاییه است

ویرگول یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 19:04 http://Haroz.blogsky.com

خوب پس بهترین کار اینه که خونه تکونی نکنی همین ساده تر و تمیز کن بره، سرت سلامت باشه عزیزم

ویرگول عزیزم،یک شرایطی پیش اومده که باید خانه تکانده بشه!!!!به آقای میم گفتم من تصمیم داشتم تعطیلات عید خانه تکانی کنم نه آلان!ولی دیگه چاره ای نیست باید یواش یواش پیش برم

نرگس یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 14:42 http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com/

دوستای منم جمعه آزمون دارن:) همتون حسابی موفق باشید و بترکونید
خیلی شادی آوره که نتایج اعلام شه و با هیجان و استرس وارد سایت بشی و ببینی قبول شدی:))
+فکر کنم برون سپاری اینجور وقتا خوب جواب میده! کارگر مثل خود صابخونه دقیق کار نمیکنه ولی تو جمع کردن کلیات خیلی خوب عمل میکنه! تو موقعیت مشابه ماهم مدام گیج میزدیم ولی کارگر اومد کفو تمیز کرد و وسایلو جاگذاری کرد و همه چیزو چید و تمیز کرد و ما بعدا یسری خرده ریزو جابجا کردیم فقط که باب میل خودمون بشه. یجورایی انگار کمر کار میشکنه!اقلا سر آدم خلوت میشه میفهمه باید به چه کاری برسه دقیقا:))

نرگس عزیزم خیلی خوب نوشتی مثل همیشه!منِکارگر ندوست آلان زیاد بهش فکر می کنم فقط مشکل اینکه نه صبح میشه کارگر بیاد نه عصر!!!!!گاهی همه چیز رو نمیشه نوشت

محبوب حبیب یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 09:52

سلام مونا خانم
من تازگی میخونم تون.
من یه حدس دارم ببین شاید درست باشه. حدس من اینه که میخواهی به روشی که تمام این سالها خانه تکانی میکردی انجامش بدی. این روش برای خانم های شاغل جواب نمیده. یا باید نیروی کمکی بگیری یا اینکه اول بدون تمیز کردن جزیی کلیات رو بچینی تا کلیت خونه نظم بگیره. بعد کم کم هر قسمت رو اگر رسیدی تمیز کنی. نرسیدی هم فدای سرت
شاغل ها هر سال الزاماً خونه تکونی نمی کنند ها. بعضی مواقع پیش میاد سالی که خونه فقط ظاهری تمیز بشه. ایرادی هم نداره. نمی‌رسی. بعضی وقت ها من حتی فرصت نکردم جلوتر نیروی کمکی بگیرم و تایمی که میخواستم کسی نبود . همه از قبل رزرو شده بودند. خودت رو زجر روحی نده عزیزم. تا روند زندگی و کارت با هم تنظیم بشن طول می‌کشه. الان تازه شاغل شدی و خورده به خونه تکونی.

سلام من مدت هاست می خونمتون،خوشحالم پیج من رو می خونید...من هم برنامه داشتم تعطیلی آخر اسفند یا حتی تعطیلات عید خانه تکانی کنم اما خب شرایطی پیش اومد که جلو افتاد،می خواستم دقیقا کلیات رو بچینم بعد برم سراغ جزییات که نشد،آقای میم امسال در خانه تکانی مشارکت دارند و برنامه اش متفاوت با من!!

مامان چیچیلاس یکشنبه 13 اسفند 1402 ساعت 09:47

آقای میم خودش جمع کنه به جای سوال کردن

دوست داره کمک کنه ولی ساعت هایی که من نیستم خونه است!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد