نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

عید

خب خب خب

تعطیلات به سرعت روبه پایان،

بعد از سال ها دوران تعطیلات و بعد تعطیلات برای من فرق می کند و خب دوست ندارم تمام بشود،از طرفی هم دلم تنگ شده برای دفتر!

بعد از خانه تکانی،تصمیم گرفتم فقط استراحت کنم،پس اول اپ اینستا.گرام را ریختم،بعد یک کف سابی مفصل خودم را مهمان کردم و اتفاقی سریال ده قسمتیMaid را پیدا کردم ساخت نتفلیکس بود و در مورد یک مادر مجرد.

جهان بینی امسالم را ساخت:"تغییر شرایط حتی اگر خیلی سخت باشد و تلاش برای ساختن روزهای بهتر"

برای من که خیلی سخت از حاشیه امنم بیرون می آیم و هر تغییری آزاردهنده است خیلی خوب بود.

درست که سرکار رفتن سخت و باید خیلی بدو بدو داشته باشم اما در این قسمت از زندگی ام برای تغییر لازم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد