نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شب نگار

واقعا چراااااا؟؟؟؟

چه چیزی  در وجود بسیاری از بچه ها لول!می زند که دوست دارند از جن و روح و چیزهای وحشتناک حرف بزنند بعد خودشان بترسند و شب نخوابند؟

وقتی زینا گروه دوستان همسایه پیدا کرداصلا به این بُعد فکر نکرده بودم!

نتیجه شنیدن این حرف ها این شده که دو شب پیش من و روشنا روی زمین می خوابد نه روی تختش!

بهش گفتم این حرف ها واقعی نیست،قدیمی ها برای ترساندن بچه ها که به خانه خرابه ها و زیرزمین ها نروند ساختند،

و گفتم به دوستانش بگوید اگر گفتن این حرف ها را ادامه بدهند مشمول قطع رابطه!می شوند!!

البته می دانم مدرسه در توان من نیست و او دیر یا زود باید این مرحله از ترسیدن احمقانه را رد کند!

یاد کودکی خودم و خواهر فرنگ نشین می افتم،او عشق خواندن سیاحت غرب را داشت و خواندن علائم ظهور و بعد ترسیدن و تا صبح نخوابیدن!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
واتو واتو شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 19:07 http://www.zehne-bi-alayesh.blogfa.com

چیز خاصی نیست همشون میخان ادعای نترسی داشته باشن. پس هی میگن هی شاخ و برگش میدن . بقیه هم ک میخان کم نیارن دچار هم افزایی میشن . آخر شب ک تو خجالت هم نیستن ترساشون شروع میشه

سلام...دقیقا!

مامان چیچیلاس پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 13:01 http://Mamachichi.blogsky.com

ببین بهترین راه اینه که باهاش روح بازی کنی و حسابی بخندونیش.بچه امروزی زیرزمین و خرابه نمی دونه چیه. بهش نشون بده که ترسیدن از این چیزا یه نوع تفریحه چون واقعی نیستن

ما خیلی بازی می کردیم مخصوصا شبا با نور،خودش روح می شد ولی حرف های دوستاش خیلی خیلی روش اثر داشته چون از جن گفتن نه روح

مامان چیچیلاس پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 01:31 http://Mamachichi.blogsky.com

ببین یه راه خیلی باحال برای حل این مشکل بلدم که عالی جواب می ده) فقط امیدوارم نگی خودت اینکارو کردی) اما.... یه تجربه خیلی مهم : و گفتم به دوستانش بگوید اگر گفتن این حرف ها را ادامه بدهند مشمول قطع رابطه!می شوند!!
این بدترین توصیه اس

راه حل عالی رو ننوشتی؟؟؟

یاسی‌ترین پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 00:55 http://yasitarin.blog.ir

به قول خودت یه زمانی این مرحله رو تجربه می‌کرد بالاخره

ولی متاسفانه زینایی که روز خونه تنها می موند آلان روزا تو اتاق خودش هم تنها نمی مونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد