نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

کمی از من

دیروز رفتم آرایشگاه و گفتم لطفا موهایم را کوتاه کن،می خواست با موزر یکی دوسانت کوتاه کند که گفتم نه!کوتااااه کن.

مثل همیشه موهایم  از حال نه چندان خوبم خبر می دهند،

یکدفعه نازک و کم حجم می شوند و زیبایی خودشان را از دست می دهند.

بعد از ۵سال،موها را که زد انگار من هم زنده شدم!

سرم از فکرها خالی شد،غم رفت و من انرژی دوباره برای شروع گرفتم.

هرچند زندگی بنابر ناسازگاری دارد،هرچند آقای میم به جای همراهی،بار منفی روی شانه هایم می گذارد،هرچند هنوز بعد ازظهرها که قهوه دم می کنم یاد دفتر می افتم و آهی می کشم،

بی پولی هم هست،اما من صبح ها و هر وقت که بشود درس هایم را می خوانم،به روزی فکر می کنم که رتبه شدم و از خوشحالی گریه می کنم و به خودم می گویم دمت گرم!

نظرات 6 + ارسال نظر
آرامش چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:04 http://harim-e-del.blog.ir

همین درسته که در عین تلخ‌کامی، آینده‌ات رو روشن می‌بینی :)
ان‌شاءالله که خیر در همین بوده دوست عزیزم

آرامش عزیزم
حتما همین
الخیر فی ما وقع...

ویرگول چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 19:10 http://Haroz.blogsky.com

موهات مبارک باشه خوشگل خانوم
با تمام توانت بخون، هر وقتی که گیر میاری بشین و بخون، نزار ارزوهات مثل موهات کوتاه بشن. مو هر چند کوتاهش قشنگه اما آرزوها باید بلند و رنگی و پر از ریسه های طلایی باشن

ویرگول عزیزم
چقدر قشنگ نوشتی
چشمام قلبی شد

محبوب حبیب چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:39

سلام مونا جان
اینکه جنگنده هستی واقعاً دمت گرم.
با همین فرمون برو جلو..
منتظر روزی هستم که یک دمممتتت گرررم غلیظ تر بگیم بابت رسیدن به اون رویای زیبا.

ممنونم دوست عزیزم
به امید اون روز قشنگ

مبینا سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:56

جناب میم الان لابد یک جاهاییشم عروسیه که حرفش به کورسی نشسته و ...
نمیدونه که یک زن هیچ جیزی رو به بجه هاش ترجیح نمیده و هر کاری میکنه که اونا اذیت نشن .حتی به قیمت له شدن احساسات و غرورش.
ولی مونا جان تو میتونی ولحظه سمازی میکنم که بیام اینجا و بهت بگم دمت گرم بانو

مبینای عزیز
ممنونم
امیدوارم به زودی اون روز بیاد

رهآ سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:12 http://Ra-ha.blog.ir

موفق باشی دختر

ممنونم

نسترن سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:47 http://second-house.blogfa.com/

من الان هم میگویم دمت گررررم
موهات مبارکت باشه

ممنونم نسترن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد