نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

هپی تولد!

روی کانتر آشپزخانه پر از ظرف و پوست تخم مرغ و آرد و شکر و وسایل کیک پزی است.

کیک را گذاشتم داخل فر و دراز کشیدم روی مبل،چند وقتی هست زانوی پای چپم مثل قبل نیست و نمی توانم مدت زیادی بایستم و درد می گیرد.

دلم میخواست کیک را دستم می گرفتم و می رفتم خانه مادر آقای میم و دورهم می خوردیم اما حیف آقای میم به دلایلی منع رفت و آمد صادر کرده.

این عصرهای قشنگ بهاری دلم نمی خواهد تنها باشم شاید هنوز به دفتر عادت دارم که شلوغ بود و مشغول کار بودم.

دلم می خواست برای خودم تولد می گرفتم،اما خیلی بی پولم حتی به رسم هرسال هدیه هم نمی توانم برای خودم بگیرم.

بچه ها برایم هپی برثدی می خوانند و من از ته سرم می گذرد چه زندگی دردناکی در پیش داشتم وقتی دنیا آمدم،اما ته قلبم شاد و امیدوار این جمله را پاک می کنم و می گویم خوشحالم راه خودم را پیدا کردم و دیگر درد نمی کشم.


نظرات 9 + ارسال نظر
رویا شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 05:05 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

مونا جان عزیزم تولدت مبارک باشه
چقدر لذت بخش بود خوندنت که وقتی نشد کار رو ادامه بدی نبردی و پلن های زیادی داری .
واقعا ازت یاد گرفتم .

سلام رویاجانم
ممنونم عزیزم
زندگی آموزگار خوبی بوده برای من

محدثه جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 14:13

تولدت مبارک مونای عزیزم…
امیدوارم سال دیگه هم هدیه بخری هم کلی اوضاع به کام و روالت باشه….
میدونی که همیشه راهی برای بهتر کردن حال و تغییر هست…

دقیقا محدثه ی عزیز همیشه راهی هست

لیلی پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 20:50 http://mydayz.blogfa.com/?

تولدت مبارک مونای مهربون
منم هر سال برای خودم هدیه می خرم و جالبه الان دقیقا سه ساله که سرکارم و هر سه سال شرایط مالی باعث شد حتی نتوانم یک لاک واسه ی تولدم بخرم مهم اینکه ما هستیم و زندگی می گذره
شاد باشی نازنین

ممنونم لی لی جانم...دلت شاد و لبت خندون

صبا پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 ساعت 12:50 http://www.meslehavayebahar.blog.ir

تولدت مبارک مونا!

ممنونم صبا جان

ویرگول چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 12:34

من نمی دونم چرا جا مونده بودم و نخونده بودم که دیگه سرکار نمی ری
متاسف شدم و امیدوارم دلت اروم باشه
کاش شرایط طور دیگری بود
تولد مبارک دوست نازم

کاش واقعا جور دیگه ای بود...
ممنونم ویرگول جانم

صبا چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت 04:42 https://gharetanhaei.blog.ir/

تولدت مبارک مونای عزیز.

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.

همونطور که تو چند سال اخیر خیلی چیزا رو تغییر دادی از این به بعد هم می تونی. تازه الان قلقش دستت اومده.

امیدوارم سال دیگه روز تولدت رو خیلی باشکوه و همونجور که دلت میخواد برگزار کنی

صبای عزیزم چقدر خوبی تو و چقدر قشنگ می نویسی

نسترن سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 20:00 http://second-house.blogfa.com/

تولدت مبارک مونا
چقدر قشنگ گفتی راه خودت رو پیدا کردی و دیگه درد نمی‌کشی ،بنظرم خیلی کار بزرگی هست
راهت پر از قشنگی

ممنونم نسترن عزیزم...

مبینا سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 17:53

ای کاش سرسختانه روی حرفت وامیستادی و می رفتی یرکار .

باید دید ارزش داره یا نه

محبوب حبیب سه‌شنبه 28 فروردین 1403 ساعت 16:30

تولدت مبارک مونا جان
زندگی هیچ کس بی درد نیست.
درد برای ساختن ماست.
امیدوارم امسال بهترین سال عمرت رو بسازی

دردها انگیزه حرکت کردن هستند،انگیزه ای برای تغییر به شرطی که تسلیم نشیم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد