نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

تمام آنچه من انجام دادم

زینای خواب آلود را راهی مدرسه کردم،گوشی موبایل را برداشتم تا اس ام اس تبریک بانک و همراه اول را ببینم!(یکجور بیماری خاص!!!) 

به جای اس ام اس های اول وقتی آن ها،مغازه ای که برای خواهر فرنگ نشین کتاب زبان خریده بودم تبریک تولد فرستاده بود!!!!

نشستم پای گوشی تا خوابم بپرد،آرشیو واتس،آپم را نگاه کردم،چقدر زینا کوچک بود و روشنا یک نوزاد کچل ناتوان با دست و پای باریک،

ولی حالا هر دو بزرگ و توانا شدند،

این تمام آنچه بود که در این یکسال و چندماه و حتی قبل تر از آن انجام داده بودم،

حس خوبی داشتم،

وقتی سرگرم کاری نتیجه را آنچنان نمی بینی،

یک لحظه که می ایستی و از بیرون نگاه می کنی تازه می فهمی چه کردی!

دخترهای کوچکم بزرگ شدند،

با شیر و غذایی که من برایشان آماده کردم،با هزار ترفند بهشان خوراندم،به ساز بدغذایی زینا رقصیدم،روشنای کوچک و شیطان را دو دستی در حمام نگه داشتم تا لیز نخورد،بیماری ها را پشت سر گذاشتم،شب بیداری ها،روزهای کلاس آنلاین و اوج کرونا،تنهایی های آخر شب،

خوشحالم که گذشت و می گذرد،مثل قبل هرچه دانش و توانایی داشتم و دارم در دستانم گرفتم تا دخترها شاد و قوی بزرگ بشوند،دور از تله ها و طرحواره ها و غم های الکی.


نظرات 17 + ارسال نظر
مامانی یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 08:09

من دیر رسیدم
تولدت مبارک گلم

ممنونم مامانی جان

سپیده جمعه 2 اردیبهشت 1401 ساعت 22:30 http://Sepidehalipour.ir

دو ماهه واردش شدم،
برام خوش یمن نبود تا الان.
سی و دو سالگی رو همیشه دوست داشتم،راستش هر سن زوجی رو دوست داشتم.
اما اونجور نگذشت که باید حتی معمولی هم نگذشت ...
آخ ببخشید که بجای تبریک تولد سفره دلمو باز کردم...
تولدت مبارک،الهی که کلی حال خوب باشه برات

یک زمانی من هم به سال های زوج نگاه خوبی داشتم و سن هایم! را دسته بندی می کردم به بد و خوب و این حرفا از یک سنی به بعد فقط بدتر شد!امسال دریغ از پارسال
دیگه تصمیم گرفتم عددها رو جزیی از کل پیوسته خودم ببینم به خاطر همین گاهی فکر می کنم سی سالم!وقتی یادم می افته سی و دو شدم باورم نمیشه!
ممنونم از تبریک ات
امیدوارم روزهای خوبی در انتظارت باشه همسن جان

نرگس پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1401 ساعت 12:33 http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com

سلااام به دوست مهربون و قشنگم
تولدت هزاران بار مبارک و آرزوهای خوب هزاران بار به سمتت
البته با تاخیر سه روزه و پوزش از بابت بی دقتی
ایشالا امسال همون سالیه که قراره بترکونی
هرچند تا الانشم ترکوندی:)) ولی خب بیشتر دیگه
آدمیزاد تا همیشه دلش پیشرفت میخواد:))

سلام نرگس عزیزم
دختر پر انرژی و طنز پرداز
ممنونم از تو
دقیقا میل به پیشرفت نباشه من که داغون میشم

لاندا چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 18:26

تولدت مبارک دختر دوست داشتنی، لایق بهترین هایی

لاندای عزیزم
ممنونم از تو

صبا چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 15:25 http://gharetanhaei.blog.ir/

تولدت مبارک باشه مونا جان

من می تونم کاملا درک کنم چی میگی، فقط خواستم بگم خیلی ها آرزو دارن که جای تو باشند و تا ۳۵ سالگی بچه هاشون حسابی از آب و گل در اومده باشند و شروع کنند به حضور پررنگ تو جامعه و استقلال مالی و ...

شاید برای بچه دار شدن خصوصا برای خانم ها طبیعت یه سری محدودیت سنی گذاشته باشه ولی برای چیزای دیگه هیچ محدودیت سنی وجود نداره و خیالت راحت هر موقع بخوایی میتونی شروع کنی و خیلی پرقدرت جلو بری

صباجانم
چی بگم که آنقدر دقیق می خونی و آنقدر خوب درک می کنی
دقیقا انرژی زیادی جمع شده برای پرش فقط منتظرم راه باز بشه!!!!

آرامش سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 23:11 http://harim-e-del.blog.ir

داری خودتو دست کم می‌گیری
هرچند شاید خیلی وقت نیست که می‌شناسمت اما با همین شناخت جزئی، زن توانای پر قدرت درونت رو می‌بینم بی اغراق...
راستش هممون روزایی رو از سر گذروندیم که جز خودمون هرکی حتی بشنوه دود از کله‌اش بلند میشه که چه جوری تاب آوردی؟! نه مونا؟؟
مطمئنم داری از این روزها تو زندگیت پس ببال به خودت... در کنار مادر خوبی بودن کارای دیگه ای هم پیدا می‌کنی که با قدرت پشت سرشون گذاشتی

آرامش عزیزم
راستش فراموش کرده بودم به قول خودت روزهایی که هرکس جای ما بود دود از کله اش بلند می شد
ممنونم از نگاه قشنگت،از کامنت های پر از دلگرمی ات

MAH سه‌شنبه 30 فروردین 1401 ساعت 10:31

تولدت مبارک بانو
با آرزوی بهترین ها در کنار خانواده

ممنونم MAHجان مهربان

رهآ دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 22:48 http://Ra-ha.blog.ir

تولدت مبارک عزیزم
از خدا برات سلامتی، آرامش، حال خوب میخوام

رهای عزیزم
ممنونم از لطف و مهربانی ات

Ro دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 18:30 http://su-vida-violeta.blogsky.com

تولدتون مبااارک

متشکرم

نسترن دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 17:34 http://second-house.blogfa.com/

تولدت مبارک رفیق جان
امیدوارم سی و دوسالگی آغاز روزهایی باشه که انتظارش رو داری، پر از شادی و موفقیت و سلامتی
میبوسمت دوست نادیده ی دوست داشتنی ام

نسترن عزیز
چقدر خوشحالم که به من گفتی رفیق
دوست عزیزم
امیدوارم روزهای بسیار شاد در انتظارت باشه

Reyhane R دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 14:55 http://injabedoneman.blog.ir/

ای جانم (:
تولدت مبارک

ممنونم ریحانه جان جانان

زینب دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 11:54

تولدتون مبارک

متشکرم زینب جان

زهرا دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 11:14 http://pichakkk.blogsky.com

تولدت مبارکا

ممنونم زهرا جان

محدثه دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 10:52

عزیز دلم تولدت مبارک مبارک مبارک الهی صد ساله بشی
موفق و سلامت باشی

محدثه ی عزیزم متشکرم
خیلی دوستت دارم ❤

آرامش دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 10:27 http://harim-e-del.blog.ir

تولدت مبارررک مونا جان، دوست خوش‌قلب و مهربونم
امیدوارم همیشه سلامت و شاد و موفق و دلخوش باشی و آرزوهاتو زندگی کنی
تو کارهای بزرگی انجام دادی و کارهای بزرگی هم در راهه برای اینکه فقط تو می‌تونی انجامشون بدی و بس...
دقت کردی فقط خودت رو در بچه‌ها دیدی درصورتی که بزرگتر از اون تو مونا رو زندگی کردی کارایی کردی که هیچ‌کس از پسشون برنمی‌اومد دوست توانای من

آرامش جان
به کامنت ات خیلی فکر کردم،دیشب قبل از خواب،
اما مهم ترین کار من از بیست و دو سالگی همین مادر شدن بود و هیچ کار دیگری کنارش انجام ندادم هیییییچ کاری
این هم یکی ازباگ های من

رویا دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 09:09

تولدت مبارک مونای عزیز
انشالله سال جدید سال قشنگی برات باشه .
خدا گل دخترای نازت رو برات حفظ کنه .

خانمــــی دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 08:36 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

منای عزیزم تولدت مبااارک امیدوارم که سالیان سال در کنار همسر و دخترای نازت سالم، شاد و خوشحال باشی

خانمی عزیزم
ممنونم از لطف و محبت ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد