نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

توسعه فردی قسمت دوم

آلان که این پست را می نویسم باید بروم و موهایم را از یک کیلو تافت و چسب مو بشویم!

دیشب بعد از سه سال عروسی رفتیم،تمام مدت که دیجی! مردم رقصنده را هدایت می کرد من به صورت عروس نگاه می کردم،به برق نگاهش، لبخندش،شادی بی اندازه اش

من چهارده سال بعد عروس دیشب بودم،از صبح زود به خاطر مسابقات تکواندوی زینا برایش پن کیک شکلات و موز درست کرده بودم،لباس هایش را شسته و اتو زدم،ناهار پختم،به روشنا رسیدم و بعد دوان دوان به آرایشگاه رفتم در حالی که روشنا برعکس همه ی روزها آن ساعت نخوابید و بهانه گرفته بود

آمدم خانه زینا را فرستادم حمام،صورتم را کمی آرایش کردم،موهای زینا را درست کردم،لباس به تن روشنا پوشاندم،لباس خودم را پوشیدم و در نهایت عرق ریزان و نفس زنان!سوار ماشین شدیم

فکر نمی کنم عروس دیشب توانایی انجام دادن همه ی این کارها را با سرعت و کیفیت خوبی که من انجام دادم در دو سه ساعت داشته باشد

اولین قدم در توسعه فردی که من پیدا کردم مهارت درست و سریع انجام دادن کارها بود بدون وقت تلف کردن 

یادم هست اولین غذایی که پختم دوساعت طول کشید!ولی حالا دوساعت تمام کارهای خانه را انجام می دهم وقتی پیاز داغ غذا تفت می خورد و برنج آبش کم می شود!

دومین مهارت من کم خوابیدن ولی با کیفیت خوابیدن است که به لطف بچه داری پیدا کردم،گاهی بیست دقیقه خوابیدن آنچنان بیهوش می شوم که شب و روز را گم می کنم و اگر بچه تمام شب را بخوابد من ساعت هشت صبح سرحال و آماده ی شروع روزهستم

طولانی می شود بماند برای بعد 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرامش شنبه 1 مرداد 1401 ساعت 08:33

عالی نوشتی
ولی چرا فکر می‌کنی الان اونجایی که باید، نیستی؟! همین آگاهی آجرهای اول هستن، نخواه جور دیگه‌ای بگذرونی، توسعه فردی هییییچ ربطی به مطالعه و وقت صرف کردن برای خود نداره، شاید اینها کمی بهش کمک کنند ولی نه کاملا، باید آگاه بود، باید در لحظه زندگی کرد، همین لحظه
بنظرم وقتی از گذشته‌ی رفته و آینده‌ی نیامده کنده بشی وسط کارات، کلی به رشدت کمک میکنه...

سلام آرامش عزیزم...ممنونم از تو
حتما همین که میگی
بازهم ادامه داره این توسعه فردی دوست داشتنی

نسترن جمعه 31 تیر 1401 ساعت 15:42 http://second-house.blogfa.com/

اینها خیلی عالیه
ولی مونا بنظر من تیز و فرز بود بیشتر ذاتی هست تا اکتسابی
شاید آدم مهارت های بیشتر بشه و سرعتش افزایش پیدا کنه ولی بعضی‌ها نیز و فرزن بعضی ها فس فس

زرنگ بودن یک مسئله است توانایی مدیریت چندتا کار با هم یک مهارت
البته این نظر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد