نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

خانه ای در راه است

کنار خانه باغ،

خانه ی یک مهاجر خسته از تهران است که بازنشسته اند و وضع مالی متوسطی دارند،

پسرخانواده به نام" ح جیمی"،آدم فنی و همه کاره و هیچ کاره به حساب می آید،(چون کار مشخص و حقوق ثابت و احتمالا بیمه ندارد)،

این آقای ح جیمی که حدود چهل سال دارد سال قبل ازدواج کرد و امسال دارد روی ساختمان کوچک خانه ی پدری اش برای خودشان خانه می سازد،خودش و پدرش دوتایی بدون هیچ کمکی،

این روزها از پنجره های خانه باغ می بینمشان که در گرمای هوا عرق ریزان سقف شیروانی خانه را جوش می دهند،آجر و بتن را جابه جا می کنند تا خانه کم کم شکل بگیرد

خانم "ر" هر روز آنجا ست،همسر آقای ح جیمی را می گویم،

می آید کمک،گاهی هم می نشیند و کتاب می خواند،

یکبار صدای تلفنش را شنیدم که به برادرزاده  اش می گفت"عمه من خونه مون هستم"

تمام حس های خوب ریخت تو دلم

امروز که حمام  خانه باغ را می شستم،از اینکه  خانه ام" را می شویم دلم غنج می رفت

از خانه ای که ساخته شده،اسباب هایش چیده شده و خانه است و زندگی در آن جریان دارد.

پ.ن:برای خانم" ر" و همسرش دعا کنید با وجود گرانی ها زودتر خانه ای که دوست دارند  را بسازند.


نظرات 6 + ارسال نظر
آبگینه شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 11:34 http://Abginehman.blogfa.com

خونه ساخون خیلی کار سختیه ولی حتما نتیجه اش واسشون خیلی لذت بخشه

خونه ساختن با پول کم و دست تنها خیلی خیلی سخت تر...قطعا همین

آویزوووووووون سه‌شنبه 15 شهریور 1401 ساعت 14:26 http://avizooon92.blogfa.com/

امیدوارم به زودی ساخته بشه
و با خوشی زندگی کنن

از دعای دوستانی که هرگز ندیده اند
مثل شما مهربان

محدثه یکشنبه 13 شهریور 1401 ساعت 18:13

انشالله خونه بسلامتی ساخته بشه و امیدوارترم با دلگرمی برن توش

دلگرمی چه خوب گفتی

سپیده جمعه 11 شهریور 1401 ساعت 19:34 http://Sepidehalipour.ir

خانه بسلامت آباد شود

م.ب چهارشنبه 9 شهریور 1401 ساعت 19:45

پ.ن
به روی چشم

حسین یکشنبه 6 شهریور 1401 ساعت 13:35

متن قشنگی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد