نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

جمعه ای که نباید شبیه جمعه باشد

دفتر و خودکارهایم پخش و پلا هستند بی استرس روشنا که بیاید و خط بکشد روی دیوار،آقای میم و بچه ها هرسه خوابیدند،بوی غذا در خانه پیچیده،خانه تمیز شده،جای مبل ها را عوض کردم حس خوبی در خانه می چرخد،پرده ها شسته شده،بوی تمیزی می آید،

بعد از یک هفته پرکار و کمی ناراحت کننده نمی خواهم امروز جمعه باشد،

دیشب که از خواب پریدم غذا را بار گذاشتم تا برای ناهار جا بیافتد،و صبح بین رسیدگی به بچه ها و صبحانه حاضر کردن و ناهار گذاشتن گیر نیافتم و همه چیز قاطی بشود!!!

یک ماه ورزش نکردم از فردا باید شروع کنم،پیک تابستانی زینا را حل نکردیم!باید بنویسیم،درس و کار خودم عقب مانده،

برای خودم جایزه خریدم،از یک فروشگاه اینترنتی که خیلی دوستش دارم،

یک جفت کتانی مخصوص پیاده روی خریدم تا با بچه ها این روزهای آخر تابستان و صبح های اول پاییز برویم پارک،

شروع کردن از این نقطه را خیلی دوست دارم

پاییز قشنگ ،فصل مادر شدن من منتظرت هستم....

نظرات 5 + ارسال نظر
آرامش یکشنبه 20 شهریور 1401 ساعت 13:27

نوشتی ورزش نکردم، پیک تابستونی حل نکردیم، کارام عقب افتاده و پاراگراف بعدی حرف از خریدن جایزه برای خودت، خنده‌ام گرفت
این حسای خوب و جایزه‌ات نوش جونت
+ پاییز برای من فصل آغاز عاشقیه و مادرانگی‌هام فصل بهار :))

جایزه برای خونه تکونی و حل کردن یک مشکل نسبتا بزرگ بود!!!
همیشه عاشق باشی
من هم دوست داشتم مادربهاری باشم اما نشد

سپیده یکشنبه 20 شهریور 1401 ساعت 10:56 http://Sepidehalipour.ir

پاییز برای من بعد تموم شدن مدرسه‌ها قشنگ شد.اونروزها با رسیدنش استرس داشتم و اینروزها شوق رسیدنش و تازه شدن خاطرات قشنگم رو دارم.
پاییز فصل مادر شدن منم هست.

پاییز برای من تو دوران بچگی قشنگ بود،بعد که فصل ازدواجم شد یک جورایی یادآور بالا پایین های مکرر زندگی بود برام و خیلی دوستش نداشتم اما آبان بارانی هشت سال پیش نظرم را عوض کرد و من مادر شدم و عاشق پاییز
چه خوب مبارک آمدن فصل مادرشدنت

آبگینه شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 11:32 http://Abginehman.blogfa.com

چقد لذت بردم از توصیف خونه تون و تمیزی که توش جریان داره

ممنونم آبگینه عزیز
البته آلان دیگه به این تمیزی نیست

خانمـــی شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 08:28

به به چه فضای خوبی رو به تصویر کشیدی مونا جون
امیدوارم پاییز خوبی در انتظارت باشه

ممنونم خانمی جان...روزهای خوب در انتظارت

نسترن شنبه 19 شهریور 1401 ساعت 00:01 http://second-house.blogfa.com/

شاد باشی عزیزم

دلت شاد و آروم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد