نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

اولین برف

یکی دو ماه قبل با خودم قرار گذاشتم در بارش اولین برف خانه تکانی کنم و خب تقریبا یقین داشتم امسال هم مثل سال قبل برفی نخواهم دید ولی!! دو روز پیش برف شروع شد و من هم به قولم عمل کردم درجا!مبل ها را کشیدم وسط و انبوه اسباب بازی و آشغال!خوراکی های خشک شده را جارو کردم،طی کشیدم،فرش را چرخاندم،جای کنسول را عوض کردم،گردگیری کردم،رومیزی عوض کردم،کمد اسباب بازی بچه ها را مرتب کردم،روتختی ها را شستم و عوض کردم و دیروز هم آشپزخانه را تکاندم و این چنین به قول "آرامش"عزیزم مجبور شدم به خانه تکانی!

خوب بود و باری از دوشم برداشته شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
محدثه جمعه 18 آذر 1401 ساعت 17:31

آیا حق ی خانه تکانی همین چند خط بود… آیا نباید بیشتر بنویسی..هعییی

از اینکه ملال آوربشه ترسیدم

آرامش چهارشنبه 16 آذر 1401 ساعت 07:20 http://harim-e-del.blog.ir

یه چیز دیگه...
خیلی خوشم اومد از این قرارت با طبیعت... اولین برف...
قول و قرارمون که بگیم از شنبه!، هفته‌ی بعد، ماه‌ بعد، امروز نه و فردا، همه یه جوری برای در رفتن ازش هزارتا بهونه داریم ولی این قراری که تو گذاشتی هیچ در رفتنی نداره و با انرژی شروعش می‌کنی.

چه نگاه قشنگی

آرامش چهارشنبه 16 آذر 1401 ساعت 07:13 http://harim-e-del.blog.ir

گاهی چقدر این توفیقات اجباری! که سرِ بزنگاه می‌رسن نجات‌بخشن... از خستگی و خمودگی و کسلی نجاتمون میدن...
بوی تمیزی وبلاگتو هم پر کرده
نوش جونت

آرامش عزیزم چقدر تو خوبینگاهت خیلی قشنگ،ممنونم که میای و می نویسی،راستش خودم اینجوری نگاه نکرده بودم به قرارم!!!

نسترن سه‌شنبه 15 آذر 1401 ساعت 10:26 http://second-house.blogfa.com/

به به اولین چای بعد این تمیزی عجیب میچسبه

صادقانه بگم تو شب برفی این چای با وجود خستگی خیلی چسبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد