نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شنبه ی پرکار

تصویر خانه ما آلان 

انبوه اسباب بازی های ریخته شده از اتاق بچه ها،راهرو تا پذیرایی و آشپزخانه،وسایل گلدوزی من پهن شده در کنج خانه،سیم کشی برق آشپزخانه قطع شده و ماشین ظرفشور پر از ظرف کثیف،کانتر هم پر شده از ظرف های نشسته،ماشین لباسشویی و لباس های کثیف نشسته،

زینا پای کلاس آنلاین،من در حال درست کردن پنکیک،روشنا مشغول بازی

هوا آلوده و سرد و ابری

این اصلا شبیه تصویر پست قبلی نیست!

خانه داری با وجود بچه کوچک همین قدر کار پرزحمت و بی نتیجه ای است!

من چه کار می کنم؟

می خواهم گل جدیدی را بدوزم و بعد که جان تازه ای گرفتم خانه را تمیز کنم تا آقای برقکار بیاید و سیم کشی همیشه خراب خانه را درست کند!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد