نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

حالم گرفته است

نه اینکه بد باشم،نه

قرص ها نمی گذارند افسردگی بیاید سراغم

و از همه چیز دلگیر بشوم

فقط خواب روشنا چپ اندر قیچی شده!

نمی دانم ظهر می خوابد؟صبح می خوابد؟شب می خوابد،نصف شب بیدار می شود؟

دلیل اصلی هم خانه نشینی ماست

حوصله سررفتن و انرژی که تخلیه نمی شود

از سر زینا تجربه دارم،به این سن که می رسد کم غذا هم می شود،کم خواب،بی حوصله

منتظر بهارم که ساعت ها برویم بیرون پارک،زیر آفتاب بدود،خسته بشود،گرسنه بشود و بخوابد

اما خب

رویای من

کار مورد علاقه ی من

نخ و سوزن هایم ،انگشتان بی قرارم برای دوختن،طرح ها و نقشه ها

جدیدا چرخ خیاطی عزیزم و پارچه ها

همه من را می خواهند

و من درگیر روشنام

همین شده که غمگینم


نظرات 6 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 00:38

از اون عزیزانی هم که کامنت منو لایک کردن کمال تشکر رو دارم حتی اونا که لایک نکردن یکی بیاد منو بکشه از برق لطفا، که ادامه ندم

یلدا یکشنبه 16 بهمن 1401 ساعت 23:40

مونا جان من ازتون ممنونم که کامنت بسیار بلند بالای من رو منتشر کردید
کیمیا جان از شما هم ممنونم که نظرتون رو با احترام و متانت بیان کردید
امیدوارم به زودی در یک جامعه آزاد همه مون بتونیم بدون ترس از زندان و مرگ و اعدام نظراتمون رو با صدای بلند اعلام کنیم و در کنار هم شاد باشیم و آسوده و امن ... به امید اون روز

یلدای عزیز
عمیقا اعتقاد دارم جهان،جهان تفاوت هاست
نه خوب و بد
ما با هم متفاوتیم به هزاران دلیل و هردو خوب هستیم به هزاران دلیل
ممنون که برایم نوشتی

کیمیا شنبه 15 بهمن 1401 ساعت 03:59

سلام یلدا جان
این دروغ ها رو ، همون کسانی درست کردن ، که به شهید مظلوم ما میگن کت لت
من به پاکی و درستکاری حاج قاسم شک ندارم
حضور این همه آدم با ظاهر و باطن های متفاوت در تشییع جنازه شهید ، مستندهایی که در مورد شهید ساخته شده ، وصیت نامه ایشان ، ... همه تایید حقانیت حاج قاسم هست
ایشان وقتی حتی موقع جنگ سوریه ، داخل خونه جنگ زده ها نماز می خوندن یا استراحت میکردن ، نامه میذاشتن و حلالیت میطلبیدن
اونوقت مردم عادی رو بمباران میکردن ، هرگز
کاش بجای حاج قاسم من توی اون ماشین بودم

یلدا سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 23:52

سلام، راستش من یادداشت شما با عنوان جان فدا رو تازه خوندم و از اون جا که نمیدونستم باید نظرم رو زیر همون پست بنویسم یا آخرین پست که بخونید، ترجیح دادم اینجا بنویسم ... اول از همه بگم که من از به کار بردن لفظ کتلت بسیار بیزارم و به نظرم کسانی که این لفظ رو باب کردند بسیار کوته بینانه به این قضیه نگاه کرده اند و میکنند ... اما لفظ جان فدا ... اولا که این واژه در وصیت نامه ایشون نبوده و نیست (البته اگه تحریف نشده باشه) و حکومت بعد از اعتراضات اخیر از این لفظ و تعریف و توصیف اون (همون قسمت مردم عزیز و شریف ایران و الخ) برای تحریک احساسات عده ای و تفرقه افکنی بین مردم استفاده میکنه ... دوما اگه ایشون شهید جنگ تحمیلی بودن بی شک جانشون رو برای مردم ایران فدا کرده بودند و بسیاااار هم ارزشمند بود کارشون ... کما این که ایشون در جنگ تحمیلی حضور داشتند و ارزش این کارشون رو کسی نمیتونه نادیده بگیره ... اما واقعا جنگ داخلی سوریه جنگی بود که مشارکت در اون باعث افتخار باشه و در زمره فدا کردن جان برای میهن و مردم قرار بگیره؟ جنگ داخلی سوریه با اعتراض مردم عادی به سیاست های بشار اسد شروع شد و یکی دو سال اول هیچچچچ خبری از داعش نبود، اما سپاه قدس جمهوری اسلامی به رهبری آقای سلیمانی در سوریه به سرکوب خونین مردم عادی به کمک بشار اسد دیکتاتور مشغول بودند، تا این که در برابر این حجم از سرکوب و خونریزی، عربستان داعش رو به وجود آورد که در مقابل سپاه قدس و اسد قرار بگیره و وحشیانه تر از بشار اسد از اکثریت سنی منطقه دفاع کنه، و به قدری داعش وحشی و خونخوار بود که اعمال بشار اسد و سپاه قدس تبدیل شد به دفاع از مردم مظلوم، هر چند که با ریختن بمب شیمیایی بر سر مردم عادی و ویرانه کردن یک کشور همراه باشه ... من شرمم میاد از ایرانی بودنم وقتی که به جنایت های رژیم کشورم در سوریه فکر میکنم، با این که به عقیده من ایران و جمهوری اسلامی دو موجودیت کامل متفاوت از هم هستند ... نمیدونم شما چه طور میگید جونشون رو برای مردم ایران فدا کردند در حالی که همزمان در حال کشتن مردم سوریه بودند؟ داعش به نظر من بیشترین خدمت رو به جمهوری اسلامی کرد که الان به راحتی مخالفان بر حقش رو به اسم مبارزه با داعش و داعشی شدن سرکوب میکنه، در حالی که عامل اصلی به وجود اومدن داعش خشونت اسد و سپاه قدس رژیم در سوریه از یک طرف و جنگ نیابتی دو رژیم فاسد مستقر در ایران و عربستان از طرف دیگه بود ... این رو بدونید که تنها نیرویی که با داعش شیطانی میتونست مقابله کنه، قدرتی بود که به اندازه خودش بی رحم و شیطانی باشه و این اصلا مایه افتخار و سربلندی نیست ... جنگ 8 ساله با عراق به ما تحمیل شده بود اما جنگ سوریه و اوکراین جنگ ما نیست که از کمک به اسد و ارباب پوتین کمونیست خشنود باشیم ... در ضمن مجاهدین و منافقین همون کسانی بودند که سال 57 حکومت نرمال وقت رو سرنگون کردند و یک حکومت حامی تروریسم به جای اون نشوندند، ما که خواهان سرنگونی این رژیم و تروریسم در هر شکلی هستیم، مردم عادی ای هستیم که با منافق و مجاهد و داعش فرسنگ ها فاصله داریم ... به امید پیروزی نور بر تاریکی

سلام
ممنونم از کامنت بلندبالایی که نوشتید

نون سه‌شنبه 11 بهمن 1401 ساعت 20:05

چقدر قشنگ که هنرمند هستید

هنر مثل نفس کشیدن واجب
مثل ورزش باعث شادی و آرامش میشه

محدثه شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 11:02

باید بیایی بمونی خونه باغ.. از الان تا سی اردیبهشت …

کاش میشد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد