نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

روز آخر سال

چند روزی هست آفتاب را ندیدیم

شب ها باران ریزی می بارد که آدم خیس نمی شود

شکوفه ها غوغا کردند،سفید،صورتی،روی کوه ،کنار دیوار،ته باغ

بچه ها به لطف تاب تازه وصل شده تقریبا همیشه در حیاط اند

خانه باغ چند سری مهمان داشت و حسابی بهم ریخته شده بود،هرچه بود شستیم،تمیز کردیم،جابه جا کردیم،جارو و طی کشیدیم تا شد خانه باغ خودمان.

روز آخرسالی برای من دوشنبه ای است که فردایش سه شنبه است!قرار نیست از  امسال  به سال بعد بروم

هدف و برنامه ای هم ندارم که بخواهد متفاوت از سال قبل باشد

پارسال مصرانه دنبال استقلال مالی بودم.خوش خیالانه!فکر می کردم می توانم با سرمایه و سواد اندکم،در بازارهای مالی پیش بروم

امسال نخ و سوزن به دستم،

خوش بینانه در کوتاه مدت به دنبال پول درآوردن  از این راه نیستم

قدم به قدم ،شاید چندسال طول بکشد تا خیاط ماهری بشوم

خوشحال راه خودم را پیدا کردم

امیدوارم سال جدید راه خودتان را پیدا کنید


نظرات 3 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 20:32

چه آرزوی خوبی و چی بهتر از اینکه هی هدف گذاری نکنیم.،، هدف وسیله میخواد که گاهی هیچ برنامه ای اونجوری که میخوای پیش نمیره…

دقیقاااااااا
مخصوصا با دوتا بچه
امیدوارم سال خوبی که منتظرش هستی ،امسال باشه

نرگس دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 20:21 http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com/

مطمئنم که پله پله میرسی به همونجایی که میخوای:) و امیدوارم که خیلی زود استقلال کامل مالی به دست بیاری و پول پارو کنی:)) تولید کننده انحصاری کیف های گلدوزی برند مادر آو فلاورز:))
ولی جدی هم برند سازی خیلی به پیشرفتت کمک میکنه یه ویژگی اختصاصی تو محصولاتت میتونه کمک کنه هرچند خودت بهتر میدونی من که اطلاعات خاصی از هنر و خیاطی ندارم:))
+عیدت هم پیشاپیش مبارک:* پر از سلامتی و پیشرفت

نرگس عزیزم
کامنت ات پر از امید بود،پر از حس خوب
چشمام قلبی شد با خوندن اسم برندی که نوشتی
امیدوارم سال قشنگی که منتظرش بودی،امسال باشه

سپیده دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 18:12 http://Sepidehalipour.ir

این یعنی زندگی در حال، مگه نه؟؟؟ اگه نشد، خب نشد یه راه دیگه‌ای پیدا میشه.
چقدر خوب
چقدر قشنگ
میدونم سختی و غصه داشت و قطعن این غصه و سختی‌ها ادامه خواهد داشت، اما با این درک جلو رفتن یعنی زندگی تو مشتته

راستی ممنونم برای جواب به نظرم در پست قبلی.
این آیه رو نمیدونستم

سپیده جانم
پذیرش و نگران آینده نبودن در گرانبهایی هست
امیدوارم به دستش بیارم
زندگی پر از ابهام و سختی،باید شادی ها را پیدا کرد و نگه داشت
امیدوارم سال خوبی که منتظرش هستی،امسال باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد