نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

از خوشی های روزگار

آقای میم "گوشی باز"،یکی از تفریحاتش خرید گوشی موبایل های به روز بود،همیشه به روزترین ها را داشت،از وقتی که شد شروع کرد به خریدن گوشی اپل،زینا که یکی دوماه بود اپل 6شاخ گوشی های بازار را خرید،اما چرخ روزگار از آنجایی که به تصمیم ترامپ و سایر گروه های وابسته تصمیم گرفت همه چیز را بهم بریزد این گوشی اپل 6بنده خدا کار کرد تا همین دیروز،

البته کم کم مثل پیرمردها از کار افتاده می شد،اوایل صدا نداشت و فقط هندزفری می شد صحبت کرد،بعد iosاش به روز رسانی نمی شد،بعد تر به هیچ وای فایی وصل نمی شد روز جمعه ای کلا سیم کارت را قطع می کرد!

مدت ها با هم صحبت می کردیم تا اپل ۱۱ یا ۱۰ دست دو بخرد،دیروز هم به امید خرید قسطی همین دست دوم ها رفت مغازه دوستش که با اپل ۱۳ نو آمد خانه!!!!

اگر بگویم صورتش شبیه پسربچه های توی شهربازی از خوشحالی می خندید و چشم هایش برق می زد،باورتان نمی شود!

هرچند به قول خودش درگیر قسط های این گوشی شده اما من خوشحالی را در عمق چشم هایش می بینم،

حالا دراز کشیده روی مبل و در"کلاب/هوس"می چرخد!!

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسی‌ترین دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 02:04 http://yasitarin.blog.ir

مبارک باشه
هممون یه چیزی داریم که انقد خوشحالمون کنه و مث بچه‌ها ذوق کنیم....
نمی‌دونم شاید بعضیا ندارن

من گاهی دارم گاهی نه
ولی خوب داشتنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد