نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

جت لگ اینگ و از این صحبت ها

جت لگ اینگ شدم!نه اینکه پرواز بین قاره ای داشته باشم،اساسا سوار هیچ پرنده ای!نشدم فقط به لطف شب بیدار بودن آقای میم،ساعت ۴صبح آمدیم خانه باغ،آن هم من که دوشب قبل هم خوب نخوابیدم و دیشب تا ساعت۲ داشتم چمدان و خریدها را جمع و جور می کردم و ساعت ۱۲شب جارو برقی!کشیدم که به قول یاسی اگر در راه متوفی شدم آمدند خانه  بگویند وی با سلیقه و تمیز بود!!!!

آقای میم ساعت ۳و ۵۹ دقیقه من  را بیدار کرد!هنوز خواب می دیدم و همان طور اتومات روتختی را مرتب می کردم که  فهمیدم بیدارم!

بچه های خواب را سوار ماشین کردیم و خواهر فرنگ نشین را در ماشین کوچک مان با کوله ی بزرگش چپاندیم!!! و راه افتادیم،

ساعت۸نشده رسیدیم خانه باغ

همین شد که آلان خوشحال از اینکه بچه ها پیش من نیستند و در حیاط می چرخند ولو شدم کنار بخاری،حال خوبی که برای من بهترین عیدی است.

نظرات 5 + ارسال نظر
کوهنورد یکشنبه 7 فروردین 1401 ساعت 08:41 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام
جسارتا در نظر خانم سپیده، به نظرم منظورشون شهر اردکان نبود. منظورشون اُردَکان بود. گردش میان گاو و اردک ها. اگر اشتباه نکرده باشم.

سلام اشتباه از من بود
متشکرم

سپیده یکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت 11:38 http://Sepidehalipour.ir

و من لحظه آخر بی خیال مسافرت رفتن با بچه ها شدم .
هواشناسی اعلام ناسازگاری هوا کرد و نقشه من برای رها کردن بچه ها در حیاط ،به فنا رفت .
پس این عید نیز در خانه ماندگار خواهیم شدیم و استراحت و گردش میان گاو و اردکان به زمانی دیگر موکول گردید ...
خوش بگذره بهتون

هوا ناجوانمردانه ناسازگار!
سرد و بارانی
یعنی سمت اردکان هم هوا سرد و بارانی؟؟؟
اووف
آدم بچه دار این جور وقتا "به دار"به نظرم
ممنونم دوستم

محدثه شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 07:26

اینجاس که بایدگفت: ایام به کام و خوشی مستدام

قربانت
حال دل خودت خوب
خونه باغتون آباد

Reyhane R شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 00:31 http://injabedoneman.blog.ir/

چه منظره قشنگی (:
خوش بگذره و انشاءالله خستگی از تنت بیرون بره.

ممنونم ریحانه جانم

رهآ جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 21:30 http://Ra-ha.blog.ir

چه خوووب :)
الهی بهترین روزا رو بگذرونی

ممنونم رها جان
نمی نویسی چرا؟
هرروز بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد