نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

در پیله ی زندگی

روزهای سختی را می گذرانم،

روزهایی که ورزش می کنم اما نتیجه نمی بینم

رژیم دارم اما جواب نمی گیرم

در بازارهای مالی می چرخم و فقط آموزش می بینم و آرزوهایم(گوشی عزیزم!) هی دورتر و دورتر می شود

گرانی ها باعث شده سبد هزینه هایم کوچکتر بشود و من که فقط به نیت درآمد در تلاشم فعلا نباید امیدی به شغل دوم ام داشته باشم

این روزها

روزهای پیله بودن است

تحت فشار و گرمای پیله بودن و تلاش کردن

یک روز

بالاخره من هم به وزن دلخواهم می رسم

بدنم خموده نیست

از بازار مالی سود به دست می آورم و اولین خرید با اولین پول مستقل خودم را انجام می دهم

فقط باید جا نزنم...


نظرات 6 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 14:16

یقینا روزی بهشون خواهی رسید ‌‌.
من هم برای کاهش وزن دوباره شروع کردم و چقدررررر سخته و ورزش چقدر با کمردرد نچسبه عاشق ورزش ام اما کمردردم نمی ذاره .
این آرزوهامون از اوناست که همقد خودمونه و می تونیم دستمون رو دراز کنیم بچینیم ، حتی شده باشه با هزار تقلا

چه خوب گفتی رویا جان
آرزوهای خیلی بلندی نیست هرچند خودش پله ی اول خیلی آروزهای بلند و باید بهشون رسید
امیدوارم زودتر کمردردت بهتر بشه

سپیده چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت 15:18 http://Sepidehalipour.ir

جا زدن کار من و تو نیست،مونا .
باید ادامه بدیم

دقیقاااااااا

نسترن سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 10:51 http://second-house.blogfa.com/

تو سن و سال ما همین تلاشها خیلی به کاهش وزن کمک میکنه،فقط ادامه بده رفیق
چه خوبه پلن داری و براش تلاش میکنی، من هیچ آرزویی ندارم!هیچ

من هم دوران بی آرزویی رو پشت سرگذاشتم و آلان دپوی آرزوهایی هستم که باید دهه ۲۰بهشون می رسیدم

مامانی سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 08:25

مونا
هممون این روزا توی پیله های
مختلفیم انگار

منتظر پروانه های رنگارنگم

محدثه سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 08:16

همین امید داشتن قدرت میده تحمل کنی.،. مخصوصا بدونی همه مثل همیم…

محدثه جان پروانه های زیبایی خواهیم شد

صبا دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت 20:30 http://www.meslehavayebahar.blog.ir

جا نزن مونا!
امیدوار باش!
روزهای پروانگی در راهه به امید خدا

ممنونم صبا جانم
حتما نزدیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد