نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

قاب قشنگ

لحظه هایی هست که در ذهنم ثبت می شوند،مثل یک قاب عکس با کیفیت میلیون پیکسل..

مثل همین لحظه که نشستم روی زیر انداز حصیری کنار دریا،هوا گرم است و دخترها  با پدرشان رفتند داخل آب و من با لبخندی از ته دل نگاه شان می کنم،

کاش این قاب ها وقتی روزگار خوب پیش نمی رود به یادم بیایند با همین کیفیت نه تیره و تار...

نظرات 3 + ارسال نظر
مامانی دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت 12:17

آرامش شنبه 14 خرداد 1401 ساعت 08:05

حتی همون قاب‌های تیره و تار و کدر لازمند تا ما قدر این قاب‌های قشنگ با کیفیت رو بیشتر بدونیم...

آرامش عزیزم
گاهی به این فکر می کنم کاش زندگی روزهای عادی و عالی داشت
قدر روزهای عالی رو میشه کنار روزهای عادی هم دونست
اما روزهای تلخ.....خیلی سخت

کیمیا پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 15:21

سلام
خوش بگذره
درکت میکنم عزیزم
زندگی همیشه همینه ، یکروز تلخ ، یکروز شیرین
سعی کن هرروز صبح که بیدار میشی به این صحنه فکر کنی تا توی ذهنت ثبت بشه

تکرار گاهی چیز خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد