نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

احوال این روزهای من

_از جمعه قبل آنقدر مجبور شدم حال و روزگار بعد از تولد روشنا را شخم!بزنم و برای یک عده ای تعریف کنم که حال تهوع گرفتم،

مرور روزهای سخت و بدی که فراموش کرده بودم باعث شد بفهمم چقدر طفلکی و تنها بودم و آلان چه خوب زندگی.

_زینا ویروس جدید تب و سرفه گرفته و من دوباره بی خواب شدم،دیشب هم روشنا تب و سرفه داشت

_رژیم اصلا خوب پیش نمیره،تا شب خوبم و کمتر از کالری تعیین شده اما شب تا صبح من ام و شیرینی و کیک ها

_ورزش خوب،منِ فراری از ورزش  خیلی حس خوبی پیدا کردم

_وزنم؟هیچ کاهشی نداشته آلان هفته چهارم را شروع کردم

_تمام این روزها میل نوشتن داشتم و موضوعی برای نوشتن پیدا نمی شد خیلی حس بدی

نظرات 5 + ارسال نظر
MAH چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 12:42

سلام دوستم
احتمالا اسم کتاب اثر مرکب رو شنیدی و شاید اونو مطالعه کردی، اما پیشنهاد میکنم حتما حتما، حتی برای چندمین بار، اونو بخون
موفق باشی

ممنونم
نخوندم و از اینکه معرفی کردی متشکرم

آرامش سه‌شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 19:58

من دارم یه رژیم از یه دکتر طب ایرانی و اسلامی می‌گیرم، بر اساس مزاج و کلا پاکسازی بدنه و کمک به اصلاح طبع، خودبخود که رفتم تو این رژیم بدون اینکه تلاش خاصی بکنم اشتهام کم شده و گاهی هم طبق خودش پیش نمیرم دقیقا... تو دوهفته از دوکیلویی که مورد انتظار بود کم کنم من سه کیلو کم کردم حالا ببینیم چطور پیش میره ولی کلا رژیم خر است

+ خودت و بچه‌ها چطورید؟!

چه خوووووب آرامش عزیزم
می دونی بیشتر دنبال تغییر سبک زندگی ام هستم
ورزش و سالم خوری بشه جز ثابت زندگی ام
به نظرم این یک کم سختش می کنه

محدثه سه‌شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 07:18

مونای عزیزم ، الان خوبی؟ نمیدونم چه خاطراتی داشتی ولی حتما دیگه میتونی بیاری جلوی ذهنت باهاشون روبرو بشی و ببینی تموم شده… امیدوارم حال دلت خیلی خوب باشه ..
درباره رژیم نظری ندارم. اما خودم دوره ای خیلی ترک شکر کردم و الان دو ماهه اصلا شکر نمیخورم . این یعنی نه شیرینی میخورم نه هیچ خوراکی بسته بندی مثل بیسکوییت و تیتاپ و کلوچه و … اهل شکلات هم نبودم … هر روزم نیم ساعت پیاده روی تند دارم… اصلا خودم وزن نمیکنم و قس علی هذا

محدثه عزیزم
مشکل من هم اینکه برای اولین بار در عمرم شکرخور شدم و همین باعث شده لاغر نشم با وجود رژیم و ورزش
امیدوارم من هم ترک کنم این شکر مضر رو
خاطراتی اند که روبه رو شدن باهاشون اصلا حس خوبی نداشت و هنوز نمی تونم با لبخند بپذیرم شون

رویا شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 14:29

نگو از رژیم و ورزش
البته من شیرینی خور و بستنی خور نیستم کلا ، و راحتم .
ماه اول منم کمتر وزن کم می کنم.
انشالله بتونی خوب پیش بری

من شیرینی خور نبودم و زود وزن کم می کردم اما از بعد تابستون قبل که کرونا گرفتم شیرینی خور شدم و این فاجعه است

خانمـــی شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 08:42 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

منم به ماه های اول بعد از تولد کنجد که فکر میکنم از بارداری مجدد پشیمون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد