نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

روزنگار دوم

ساعت ۱۲ ظهر،بچه ها هر دو خوابیدند،دیشب آنقدر خسته بودم که نشد بنویسم.

دیروز رفتم خانه ی مامان،اتاق خواهر کوچیک،اتاق سفید با حاشیه های صورتی،لوستر سفید با کلاهک های صورتی،تخت و میز سفید با رو تختی صورتی،کتابخانه پر از کتاب...

رویای نوجوانی من،

داشتن یک اتاق برای خودم بود،که کتابخانه بزرگ و میزتحریر و چراغ مطالعه داشته باشم،فقط کتاب بخوانم و بنویسم،

اتاق مان مشترک بود با خواهر وسطی،سهم من یک کمد کوچک تک بود که وقتی بازش می کردم به در کمد پوستر حاج همت زده بودم و کتاب ها و دفترچه هایم درونش بود،حس مالکیتم را دوست داشتم،گاهی دلم می خواست درون کمد جا می شدم،

ازدواج که کردم کل خانه مثلا در اختیار من بود،اما جای من در اتاق دومی خانه بود با میزکامپیوتر و کتابخانه و میز تحریر طلبگی که برای درس های دانشگاه خریده بودم

صبح بعد از انجام دادن کارهای خانه می رفتم داخل اتاق و غروب که بیرون می آمدم همه جا تاریک بود،

بعد که زینا دنیا آمد هم اتاقم را از دست دادم و هم فرصت و فراغت کتاب خواندن را.

خانه که خریدیم کمد دیواری های بزرگی داشت،سهم من در اتاق زینا شد یک طبقه عمیق پر از کتاب و دفتر،

حالا دوباره دلخوشی های کمدانه!من برگشته بود،

اما پارسال همه کتاب ها را کارتن کردم و گذاشتم انباری،

با وجود روشنا اتاق به همه طبقه ها احتیاج داشت و من هم زمان و تمرکز خواندن کتاب هایی که انتخاب کرده بودم، نداشتم،

دلم هنوز همان اتاق تنها را می خواهد که با فراغت و بی مسولیتی یک دختر ۱۸،۱۹ساله دراز بکشم روی تخت و کتاب بخوانم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد