نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شب نگار یلدایی

اینکه من همیشه ی عمرم از دورهمی های اجبار گونه ی سیزده بدر و روز اول عید و یلدا خوشم نمی آمد و آلان خوشحالم از این دوری!ها و آرامشی که دارم 

از تفاوت های ماست ...

نظرات 2 + ارسال نظر
هبوط چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 23:21

این دوری گزینی نشان از شخصیت درونگرای شماست.

سلام....البته من از این دسته درونگراها نیستم در جمع و مهمانی ساکت باشم اتفاقا اهل بگو و بخندم،به طور کامل در این دسته نمی گنجم

مامان چیچیلاس چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 08:11 http://Mamachichi.blogsky.com

منم اصلا از یلدا و مراسمات اینطوری خوشم نمیاد اما جلوی بچه ها تظاهر به شادی و هیجان می کنم

من که توان همین هم ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد