نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شب نگار

در دنیای موازی،من نشستم پشت میز تحریرم و دارم برای ماه آخر سال برنامه می نویسم،باشگاه را با تمام پروتکل ها می روم،بدنی سفت و محکم و سایز ۳۸ دارم.‌‌‌‌..حقوقی که می گیرم آنقدر زیاد هست که برای خرید مانتو و شلوار دست و دلم نمی لرزد،تویوتا یاریس دارم و یک شغل مورد علاقه که چند روزی تجربه اش کردم...

شاید درگیر درس برای دکترا هستم،یک عالم کتاب خواندم،و شاید درگیر یک رابطه عاطفی برابر....

در دنیای موازی من از این خانواده نیستم،جای دیگری در جغرافیای بهتری زندگی می کنم....

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 00:37 http://Darhavaliman.blogsky.com

توی دنیا موازی من هم احتمالا یک جهانگردم و از دار دنیا یک کوله و دوربین و سازم به دست و آزاد از همچی و همه کس ....

چه حس خوبی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد