نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شب نگار

خانه تکانی به سبک من شبیه خانه ویرانی!است

یعنی همه چیز را آنقدر بهم می ریزم که بعد تمام شدن کارها،اهل خانه از ذوق مرتب بودن سکته!!!می کنند!

امسال اما سرعتم از همیشه کمتر و موانع!!!بیشتر هستند!

هرشب به خودم می گویم چرا با این شرایط شروع کردی!امسال با داشتن روشنای بهانه گیر و چسبنده واقعا لازم نبود

اما ذوق تمام شدن کارها و چیدن هفت سین در روز شنبه مرا به ادامه دادن ترغیب می کند!

پ.ن:برای زینا گواش گرفتم تخم مرغ سفالی رنگ کنیم!

پ.ن:جوانه های ماش را ریختم تو سوپ روشنا!!باید سبزه بخرم!

پ.ن:معلوم دارم بعد از سه سال هفت سین می چینم؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 14:36

سلام چندتا از مطالب وبلاگت رو خوندم و الان اینجام با چند پرسش و پیشنهاد!
زینا یعنی چی؟ جالبه اسم دخترت رو طوری انتخاب کردی که هم وزن نام خودت باشه ولی لطفا برای روشنا نگو زاده سال کرونا! این موزونی اصلا خوب نیست، از اسم سال کرونا همه به یاد بیماری می افتن، نذار سال تولد دخترت یادآوره بیماری باشه!
چندتا از عقاید و سلایقت رو دیدم یکمی عجیب و غریبی. عجیب تر اینکه در 30 سالگی دو تا فرزند داری و یکی شش ساله!! زود ازدواج کردی و شاید اثر همین باشه که متفاوت بنظر میای. دیدم که نوشتی تغییر کردی و لحظه نگر شدی. سعی کن ارتباطت رو با خانم دکتر مشاورت حفظ کنی حتما! جلسات مشاوره برو زیاد!
با آرزوی بهروزی

سلام ممنون از کامنتی که نوشتید
اول اینکه اسم ها مستعار،دوم اینکه زینا یعنی زن مو بلند
سوم احساس من در مورد زاده ی سال کرونا اصلا بد و منفی نیست!
روشنا معجزه ای بود در این پاندمی زشت و تلخ
و اینکه سال نود و نه در هر صورت یادآور کروناست و این یکجور تاریخ حساب می شود
چهارم من در نوشته هایم حس غریب بودن ندارم!جهان اطراف در حال تغییر است و من هم!
پنجم مطمئن باشید آدم ها به هراندازه که سلامت روان بیشتری دارند به مشاور بیشتر نیاز پیدا می کنند
و در آخر اینکه من از نوشته هایتان لحن دوستانه ای برداشت نکردم
هرچند عنوان "دوست "داشتید
به امید بهروزی و موفقیت در سال جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد