نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

روزنگار

پوست انداختن یعنی چه؟

یعنی حال این روزهای من!

ساعت۱۱شب وقتی روشنا خوابش می آید و دارم فیلم سینمایی عزیزم که سریال!شده بس که تکه تکه دیدم را نگاه می کنم،زینا با قیچی و مقوا می آید تا برای عروسک هایش تشک درست کنیم،

آن مادر خسته و رنجور و بی حوصله،اول می آید با اخم که وقت خواب اما یکدفعه نوری در دلم روشن می شود و بسط پیدا می کنم،لبخندی می زنم بعد از آن اخم: که مقوای سبز را بیاور با قیچی بزرگ "و تند تند تشک را اندازه می کنم،روشنا هم سرگرم ما می شود و غر نمی زند!

یا امروز وقتی ظرف های ناهار را داشتم جمع می کردم می گوید مامان بیا دسر درست کنیم!دسر فیت و فان بیچاره که دوماه خاک خورده را از کشو در می آورم و بساط همزن و شیر و ....را راه می اندازیم و ده دقیقه بعد او دسر به دست خوشحال می رود تا بخورد و من ظرف های اضافه را می چینم داخل ماشین ظرفشور!


نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین شنبه 26 تیر 1400 ساعت 15:57 http://khateraha95.blogfa.com/

واقعا گاهی تو اوج خستگی و بی وقتی آدم چشمش به چشم بچه ها میفته کلا نمیتونه هیچی بگه
خدا برات حفظشون کنه

سلام....ممنونم که وبم سرزدید....چقدر خوشحال شدم از کامنت شما

یاسی‌ترین جمعه 25 تیر 1400 ساعت 10:10 http://yasitarin.blog.ir

وای چقدر تو امید داری به فیلم دیدن
با وجود بچه‌ها من کلا بیخیالش شدم. باید خواب باشن تا آدم قشنگ تمرکز کنه.

عزیزدلم با مقوا تشک
ای جون دلم نوش جونش بچه‌ها با همین چیزا خوشحال میشن

من یک امکانی جدیدا پیدا کردم تی وی به فیل.مو وصل و جلوی آشپزخانه است کار می کنم فیلم می بینم

آرامش پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 23:45 http://harim-e-del.blog.ir

بچه ها معنی در لحظه زندگی کردن رو بهمون یاد میدن خیلی هم ساده و چقدرم حالمون رو خوب میکنه
ولی گاهی گارد داریم نسبت بهش

درسته،اما چیزی هست به اسم خستگی که مثل غول میاد سراغ بچه ها☹

سینا پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 20:13 http://spread-of-silence.blogfa.com

نمکدان را که پُر میکنی
توجهی به ریختن نمکها نداری ...
اما زعفران را که میسابی به دانه دانه اش توجه میکنی
حال آنکه بدونِ نمک هیچ غذایی خوشمزه نیست،
ولی بدون زعفران ماهها و سالها میتوان آشپزی کرد و غذا خورد.

مراقب نمک های زندگیتان باشید...
ساده و بی ریا و همیشه دم دستتان هستند.
ولی روزی اگر نباشند
وای بر سفره زندگی...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد