نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

روزنگار

شبکه آموزش برای پیش دبستانی ها کلاس گذاشته که آماده باشند برای ورود به کلاس اول،

امروز چند دقیقه ای سرکلاس بودیم،اما روشنا حواس ما را پرت می کرد،

کیفیت رنگ و صدا اصلا دلچسب نبود،زینا هیچ علاقه ای نداشت و تقریبا چیزی متوجه نمی شد،

خاموش کردم.

دلم می خواست زار بزنم!

واقعا با وجود یک بچه نوپا پرسرصدا چگونه می توانم با زینا درس کلاس اول کار کنم؟

در خیالم زینا تا ظهر مدرسه بود و عصرها در ساعت خواب روشنا باهم مشق و درس کار می کردیم

اما حالا....

کرونای لعنتی....

پ.ن:دوباره حالت های کرونایی ام برگشته،بعد از سه هفته.

نظرات 4 + ارسال نظر
شیشه دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 23:36 http://Www.sangoshishee.blogsky.com

سلام
پیشنهاد میکنم حتما کتاب های کلاس اول رو تهیه کنید و در ابتدا خودتون تسلط کامل بر مفاهیم و ترتیب آموزشی داشته باشید، بعد اگر میتونید فیلم های سال قبل شبکه آموزش رو دانلود کنید و خودتون ببینید و با فاصله چند روزه شروع کنید مفاهیم رو به دخترتون منتقل کنید منتظر کلاس مجازی و ‌شبکه مدرسه نباشید خودتون شروع کنید تا به نظم برسید تا برای شروع کلاس ها دچار مشکل نباشید

سلام شیشه عزیز
ممنون که به وبلاگم سر زدی
اگر سرم از این مریضی منحوس و تبعات شوم اش خلوت بشه حتما این کار رو انجام میدم
ممنونم

آرامش دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 15:48 http://harim-e-del.blog.ir

خیلی بستگی به معلم داره مونا جان و اینکه گاهی علاقه ای که در بچه ایجاد میکنه باعث میشه بچه خودش همکاری کنه
فقط باید تحت فشارش نذاری و اجازه بدی راحت باشه و فقط حس مسئولیت پذیریش رو تقویت کن که خودش خودجوش کاراشو پیگیری کنه نه با اجبارِ شما
اگر هم نکرد تبعاتِ کارهای نکرده رو خودش ببینه و بچشه
بنظرم بذار شروع بشه شاید معلمش کاربلد بود و مشکل به بزرگی ای که تو فکر میکنی نبود! نه؟
فرداها رو بیخیال هرموقع اومد یه فکری میکنی دیگه

آرامش عزیزم،ممنونم ازت
من هم به آینده امیدوارم

مامان چیچیلاس دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 10:33 http://Mamachichi.blogsky.com

از تلویزیون و کلاس آنلاین هیچی یاد نمی گیره باید خودت شخصا بهش درس بدی.. یا معلم بگیری... به نظرم از الان هر وقت می تونی ویدیوی آموزشی ببین و بعد با زبان خودت هر چه فهمیدی بهش درس بده

به همین نتیجه رسیدم

صبا یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 13:47 http://www.meslehavayebahar.blog. ir

بسم الله الرحمن الرحیم
با تجربه‌ای که من پارسال از کلاس اول دخترم داشتم، توصیه می‌کنم براش معلم خصوصی بگیرید.
آموزش مجازی برای ما چیزی جز دلزدگی از درس و مشق نداشت. اواخر ترم اول از کلاس محازی درش آوردم و بردمش پیش معلم خصوصی.
البته مدرسه دولتی بود و معلم با اینکه خیلی خانم محترم و‌ شریفی بود از نظر من بعضی اصول اولیه تربیتی رو نمی‌دونست و نتونست تو دل دخترم جا باز کنه، تکلیف خیلییییی می‌گفت و انتظار داشت تمام روز ما با بچه ها کار کنیم. دختر منم اصلا دل نمیداد، منم با سه تا بچه دیگه اصلا نمیرسیدم.
خیلی روزای بدی بود برامون، رابطه‌مون آسیب دید، دخترم اضطراب داشت و ...
حالا شاید وضع غیرانتفاعی‌ها متفاوت باشه و البته خب بچه‌ها هم متفاوت هستن.

سلام....خیلی ممنونم از انتقال تجربه تون،من هم خیلی امیدوار نیستم به کیفیت کلاس آنلاین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد