نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

کمی شیرین و بیشتر تلخ

ظهر زینا نشسته بود روی اپن و ناهار می خورد تا به کلاس تکواندو برود،من هم تند تند همه جا را مرتب می کردم تا جارو و طی بکشم و کارها تمام بشود،روشنا هم می چرخید و هربار یکجا را بهم می ریخت!!!

یکدفعه زینا گفت من یک شوهر می کنم تو کارهای خانه کمکم کند!اصلا یک شوهر روبات می گیرم تا کارها را انجام بدهد!

خندیدم و گفتم بابا هروقت خانه باشد کمکم می کند.

گفت من ندیدم.

آقای میم اگر حوصله داشته باشد،اهل کمک کردن است مخصوصا غذا پختن

اما هر روز من آنقدر کار دارم و او خسته است و به عادت اکثر مردهای ایرانی چون خسته است تکان نمی خورد که زینا این تصویر را از او دارد،

دوست نداشتم دخترم چنین الگویی را ببیند،الگوی دوست نداشتنی عدم همکاری در خانه را،

الگوی سنتی مرد بیرون و زن خانه،

الگویی که از یک توصیه دینی شروع شده اما خودش سرخود به جاهای بد رفته است،

به آقای میم با شوخی و خنده گفتم تا ببینم چه می شود...

نظرات 5 + ارسال نظر
محدثه شنبه 27 آذر 1400 ساعت 07:34

برای منم پیش اومده… بشدت پیگیرم خدمتکار بگیرم… تا بچه بدونه اگر مرد کار نکرد، کمک نکرد، وظیفه خدمتکار هست نه مامان خدمتکار!!! مگر بخوام دخترک هم پاش بذاره جای پای من!!

خدمتکار رو به دلایلی دوست ندارم اصلا
راهکار فقط اینکه روشنا هم بزرگ بشه و من کارمند بشم و کمتر همه خونه باشیم و کمتر بشورم و بسابم فقط در حد ضرورت
آلان همه اش خونه ام و بچه ها کوچیک اند و ریخت و پاش دارند

نسترن پنج‌شنبه 25 آذر 1400 ساعت 09:05 http://second-house.blogfa.com/

دمش گرم دختر باید اینجوری باشه جسور و با درک و درایت

امیدوارم جامعه تاب چنین دخترهایی رو داشته باشه نسترن عزیزم

یاسی‌ترین چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 18:04 http://yasitarin.blog.ir

میدونی کجا کیف میده؟
اونجایی که جلوی خود باباها میگن و از خجالتشون درمیان
اینا نسل یاغی‌ان. انتقام و انقلاب و هرچی بر این وزن هست بر عهده ایناس.

آخ آخ نگووووو
زینا آقای میم را به خاک و خون کشیده و همین طور بقیه رو

مامانی سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 19:18

جل الخالق ازین بچه ها

زینا از دو سالگی سابقه داره تو گفتن حرف هایی که آدم می مونه چی بگه!!!

رویا دوشنبه 22 آذر 1400 ساعت 21:19 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

مگر زینا چند سالشه
ماشاالله به درک و تفسیرش

هفت سال و دوماه
بچه ها می بینند و می فهمند خیلی زیاد و دقیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد