نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

شب های روشن من

ساعت ده شب است،دارم پادکست گوش می کنم برای اولین بار،همزمان هم گاز را پاک می کنم،ظرف ها را می چینم داخل ماشین ظرفشور،قابلمه ها را می شورم،کانتر را با اسپری تمییز می کنم،

روشنا با جعبه ماژیک هایش سرگرم است،زینا با نخ کاموا و سوزن پلاستیکی روی شال من طرح قلب می دوزد،

یک لحظه برمی گردم،قاب روشنی پشت سرم می بینم،زندگی ساده و درخشانی که پارسال حتی خوابش را هم نمی دیدم،

بعد از آن همه فشار و بدو بدوهای نوزاد داری،کرونا  و تعطیلی های پشت سر هم،بی خوابی ها،گریه ها و بدخلقی های زینا،حالا اینجا ایستادم،

 از آن حال بدی که مقابل آیینه داشتم خبری نیست،تقریبا ده کیلو کم کردم و کم و بیش لباس های قبلم را می توانم بپوشم و البته با شکمی دوبار زایمان کرده و اضافه وزن های زیادی را تحمل کرده،کنار آمدم

موهایم را با قرص بیوتین،رنگ و هایلایت در زیباترین و بلندترین حالت این چندسال نگه داشتم،

مونای پارسال را بغل می کنم و می گویم ممنونم ازت  دی ماه سال قبل  رژیم و ورزش را شروع کردی،برای روشنای نوزاد مادری کردی،با زینا و چالش های آقای میم کنار آمدی،روزهای سخت را دانه دانه پشت سرگذاشتی...

نظرات 7 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 19 دی 1400 ساعت 13:14 http://second-house.blogfa.com/

چقدر این عبور و رسیدن به روزهای روشن انگیزه بخش و خوشحال کنندس قاب زندگیت همیشه روشن و قشنگ

ممنونم نسترن جان
روزهای روشن در پیش داشته باشی

یاسی‌ترین شنبه 18 دی 1400 ساعت 16:08 http://yasitarin.blog.ir

خداحفظشون کنه
واقعا فرشته‌های زندگیمون هستن
خنده‌هاشون و چشم‌های صادقشون زندگی بخشه
چه خوب که کلا اوضاع از پارسال بهتره.
واسه همینه که میگن میگذره و غم نخور

می تونم همیشه به کامنت هایی که می نویسی بگم گل گفتی

محدثه شنبه 18 دی 1400 ساعت 07:09

قاب قشنگ زندگیت ، همیشه پر نور و روشن…انشالله هم چالش ها ، فقط چالش های رشد بچه ها باشه اونم در سلامتی کاملشون… موهای خوشگل هم ماشالا نوش جونت

ممنونم محدثه ی عزیزم....ممنون از دعای قشنگت

بانو جمعه 17 دی 1400 ساعت 17:41 http://www.me-in-life.blogfa.com

مونای عزیز سلام
چقدر این پست حال قشنگی داشت. قشنگ میشد حال خوب زندگی رو توی خط به خطش حس کرد.
تبریک میگم به خاطر اراده و صبری که در پیش گرفتی. و از چالش ها گذشتی. بهترین ها برای خودت و خانواده ات باشه

سلام بانوجان،ممنونم از نگاه قشنگت و از آروزی خوبت

سپیده جمعه 17 دی 1400 ساعت 17:21 http://Sepidehalipour.ir

سلام دوستم
چه تصویر سازی دقیقی با کلمات داشتی.
حال دلم کوک شد

حال دلت کوک کوک

خانمی پنج‌شنبه 16 دی 1400 ساعت 16:54

مونا جونم راست میگی واقعا هم سختی ها میگذره و موندنی نیست الهی که روزای خوب منتظرت باشن

ممنونم خانمی جان،امیدوارم همه ی ما بتونیم از پس روزهای سخت با شادی بربیایم

خانوم ِمیم پنج‌شنبه 16 دی 1400 ساعت 14:11 http://Mydailylife.blogfa.com

پادکست خیلی خوبه ذهنت رو درگیر چیزی میکنه که میتونه برات مفید باشه
چقدر این قاب روشن قشنگی هم دیدی
افرین به ارادت مونا جون که هم خودت رو دوست داری هم برای زندگیت تلاش کردی
هم از پس چالشهای زندگیت به خوبی براومدی
موفق باشی عزیزم

ممنونم خانم میم عزیز
باید بگم پادکست های چنل رو خیلی دوست دارم
با سختی های زیاد به این نتیجه رسیدم اول خودم بعد خودم و آخر هم خودم
برای خوب بودن خودم باید زندگی ام هم خوب باشه
روزهای خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد