نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

از رنجی که می بریم....

تلاش می کنم،خیلی لاک پشتی اما مستمر،سخت و ناامیدکننده

بچه ها هم هستند،کارهای تکراری تمام نشونده،چالش های جدید و ناامیدی و خستگی

همسر هم هست،گاهی رابطه در اوج است،گاهی سرد و ناامید کننده

عینک جدیدی به چشم هایم زدم،همه چیز سخت است و ناامید کننده اما اگر می خواهم ده سال بعد جای بهتری باشم باید سختی حرکت مورچه وار را به جان بخرم،ناامید بشوم اما ادامه بدهم

امروز خواهرم عضلات درهم تنیده بازویش  را نشانم داد،نتیجه سختی سه سال ورزش در سرما و گرما و بعد از کار و درس،

دایی ام دفتر وکالت خریده،وکیل موفق و ثروتمندی است،یادم هست هفت سال قبل موهایش را زده بود،خودش را حبس کرده بود در زیرزمین خانه مادربزرگم با یک فلاسک چای سبز و برای آزمون وکالت می خواند

کارهای  سخت استمرار و ادامه دادن می طلبد....



نظرات 7 + ارسال نظر
کیمیا دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 11:10

ممنون که یادآوری کردی
تلاش مستمر نتیجه میده
که سختی راه رو شیرین میکنه
اما هیچوقت ناامید نباش، خدا هیچوقت تنهامون نمیذاره
گاهی مثل یک مادر دستمون رو رها میکنه تا خودمون راه بریم
اونوقت مثل یک مادر از دور نگاهمون میکنه و از تلاش و راه رفتنمون لذت میبره
همون حسی که نسبت به رشد بچه هامون داریم
موفق باشی خواهر جون

خدای مهربان ما
بهترین
و ما هم تلاش می کنیم برای او بهترین باشیم
ممنون از شما کیمیا جان

سپیده دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 09:20 http://Sepidehalipour.ir

انقدر انگیزه بخش بود برای همسرم هم خوندم .
کارت عالیه دختر

وای سپیده!!!چقدر خوشحالم کردی خانم نویسنده

سپیده دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 09:18 http://Sepidehalipour.ir

چقدر گاهی نیاز به شنبدن این حرفها،با اینکه از بری خودت.
مرسی مونا که گفتی دوباره تا بخونمو جون بگیرم

شنیدن بعضی حرفا مثل دوپینگ....باخودم هم تکرار می کنم هرروز

محدثه دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 07:45

یاد خواهرک افتادم برای ازمون وکالت چجوری خودش از درس خفه کرد ولی بالاخره قبول شد… گاهی تلاش به مرز جنون میرسونه تا جواب بده

دقیقااااا
وقتی به مرز جنون رسیدی دیگه آخرش و وقت نتیجه است

مامانی یکشنبه 19 تیر 1401 ساعت 09:30

چاره ای جز ادامه مسیر نداریم.حتی مورچه وار
توقف ما رو به عقب برمیگردونه

دقیقاااا
و نتیجه ای که در راه خیلی شیرین

مامان چیچیلاس شنبه 18 تیر 1401 ساعت 21:12 http://Mamachichi.blogsky.com

یه کم توضیح بده موناجان که برای چه داری تلاش می کنی

زندگی خوب عزیزم....زندگی همراه با سبک زندگی سالم،ورزش،شغل و درآمد مستقل،بچه ها،همسر و ....همه ی این هاباید به جای خوب برسند

آرامش شنبه 18 تیر 1401 ساعت 14:35

همون لاک‌پشتی اما مستمرش موندگاره مونا

سخت ولی واقعا موندگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد