نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

چون می روی بی من نرو

همان طور که دارم غذای نذری را گرم می کنم با خودم می خوانم "مکن ای صبح طلوع"

صدای دسته ها از دور و نزدیک در خانه می پیچید و من مثل هرروز با بچه ها داخل خانه ام به خاطر گرما و صدای بلند.

نگاهم به کوله ی مشکی گوشه ی خانه می افتد،آقای میم راهی کربلاست،

ظهر که خبر رفتن اش را داد،وسایلش را داخل کوله چیدم،لباس عربی،چفیه،عطر،قرص هایش،جوراب،حوله،تی شرت مشکی.....

آن موقع خوشحال بودم،خوشحال از رفتن اش،از اینکه روز عاشورا کربلاست،از اینکه با دوستانش می رود هم سرش هوا می خورد از فشار زندگی هم دلش سبک می شود به زیارت

اما

زن درونم که دیشب وسط روضه ای که درگیرش شده بود به خاطر گریه روشنا مجبور شده بود برگردد خانه،

دلش می خواهد به زمین و زمان غر بزند

که بچه ها حتی اجازه روضه گوش کردن هم به او نمی دهند ولی آقای میم می تواند برود تا ته دنیا!

اما من عجیب آرامم،زن شاد درونم برای روزهای نبودن آقای میم کلی ذوق کرده و زن غرغرو و همیشه ناراضی درونم را فرستاده ته ته مغزم تا صدایش به هیچ جانرسد.

نظرات 4 + ارسال نظر
محدثه سه‌شنبه 18 مرداد 1401 ساعت 11:55

آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه… ولی جدیدا منم همسر نیست خیلی شادم

به نظرم بعد از چندسال تنوع لازم

مامان چیچیلاس دوشنبه 17 مرداد 1401 ساعت 16:41

خوش به حالت

خوش به حال من یا آقای میم؟؟؟؟
از وقتی رفته دل من رو هم برده با خودش

سپیده یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 21:46 http://Sepidehalipour.ir

ای جانم به زن شاد درون
با چه تصمیم سختی موافقت کردی مونا،من توانش رو ندارم.
به سلامت برگردن آقای میم و برات از ته قلبم خیلی خوشحالم

می دونی من خودم رو میذارم جای آقای میم و بهش حق میدم بتونه یک سفر مجردی بره
به امید اینکه محدودیت های احمقانه برای خانم ها برداشته بشه و یک روزی من هم بتونم تنها سفر برم

نسترن یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 20:30 http://second-house.blogfa.com/

سفرشون بی خطر...
قسمت شما ان شاءالله
عاشورا تو عراق یک روز بعد ما هست...از طرف منم التماس دعا بگید بهشون
مجلس رفتن با بچه وااااقعا سخته
خدا قبول کنه ان شاءالله

ممنونم نسترن عزیزم
روشنا و زینا هردو از تاریکی،شلوغی و صدای بلند خوششون نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد