نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

HBD to my self

من امروز برای دومین بار متولد شدم،هشت سال قبل،ساعت ۹و ۵۵ دقیقه صبح،

با شنیدن صدای گریه بلندت،من مادر شدم،

چقدر خوشحالم که بزرگ می شوی،نوجوانی در انتظار تو است

مثل یک بازیکن ذخیره ی فوتبال آمادگی خودم را حفظ کردم تا تو را از طوفان بلوغ به سلامت و شادی بگذرانم

می دانم هنوز سه چهارسالی زمان باقی است و هرچه زمان و حوصله با تو می گذرانم در قلک" روابط حسنه"ی ما ذخیره می شود تا آن روزها من هم محرم اسرارت بشوم و آن رابطه ی خوب مادر دختری که از بیشتر ما دختران گرفته شده،من و تو با هم تجربه کنیم.

اعتراف می کنم در درس خواندنت اهمال کار تر از تو شدم!تا مادر کمال گرای نمره پرستی نداشته باشی،سعی می کنم کمتر ایراد بگیرم،کمتر حرف بزنم،نصیحت نکنم،شاداب و سلامت باشم،ورزش کنم تا مادر جوان و پرانرژی باشم برای دوران نوجوانی تو

اگر گاهی همه چیز اینگونه به نظر نمی آید برمن ببخش

تمرین می کنم از تو عذرخواهی کنم به وقت اشتباه

و عذرخواهی ات را بپذیرم 

قند در دل من آب می شود..‌.هشت ساله ی من



نظرات 15 + ارسال نظر
حسین جمعه 27 آبان 1401 ساعت 17:55 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

تولد دوردونه تون مبارررررررررک باشه

متشکرم

رویا شنبه 21 آبان 1401 ساعت 19:52

عزیزم
مبارکه
پسر منم آبانی هست .

تولدش مبارک

مهتاب جمعه 20 آبان 1401 ساعت 19:11 https://privacymahtab.blogsky.com

مرسی عزیزم

مهتاب سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 18:30 https://privacymahtab.blogsky.com

سلام عزیزم مبارک باشه پسر منم آبانیه
راستی همسر من عمده فروش هستن من لباس های تک سایز و تک رنگ به قیمت عمده تو کانال تلگرام گذاشتم تو این اوضاع اقتصادی یه کمکی به همنوع هام کنم اگه دوست داشتین به کانال سر بزنید و معرفی کنید
https://t.me/mahtab_life گلی پوش

سلام مهتاب عزیز
تولد گل پسرتون مبارک
کانالتون خیلی خوووووووووب عضو شدم و معرفی می کنم ممنونم

سپیده سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 17:04 http://Sepidehalipour.blog.ir

برای تو طعم تولد اولی فرق می‌کنه با دومی؟
برای من اینجوریه. نزدیک شدن به تولد اولی،کامل احساساتم رو دگرگون می‌کنه. و حالا که فقط چند روز مونده به پنج ساله شدنم تو دلم هم شوق دارم هم بغض.
الهی که بشه همونجور که میخوای یه رابطه فوق‌العاده مادر دختری در دوران بلوغ و بعدترش تا همیشه.
تولدتون مبارک

فرق می کنه
اصلا اول مهر کلاس اول با سال های بعد فرق می کنه
اولین روز ازدواج با سالگردهاش متفاوت
کلا اولین ها متفاوت اند
و خب بعدی ها طعم دیگه ای دارند
امیدوارم بتونم روزگار خوبی برای دوران بلوغش بسازم
دعا کن برام
ممنونم

MAH سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 11:56

سلام بانو
تولد دوباره خودت و زمینی شدن فرشته کوچولوت مبارک دختر پاییزی که خونه ات رو گرم و روشن کرده صادقانه بگم تو خیلی مورد لطف خدا هستی که دو تا گل دختر بهت داده!

MAHجان
ممنونم که بهم یادآوری کردی چه نعمت بزرگی دارم...راستش آرزوی خودم داشتن دوتا دختر بود،به این دلیل که دنیاشون رو می فهمم و برام گنگ نیستند
باز هم ممنونم

کیمیا دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 15:54

سلام عزیزم
تولد دختر گلت مبارک
ان شاءالله تولد ۱۲۰ سالگیش رو با هم جشن بگیرین
شاد و سلامت و خوشبخت باشین

ممنونم

Marzi دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 14:27 http://rozegaremarzi.blogsky.com

تولد گل دخترت مباااااااارک

ممنونم مرضی جانم

محدثه دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 11:35

تولد دختر مبارک باشه و همه برنامه ریزی هات دقیقا همونی بشه که میخوای… سلامت و شاد بره به سمت فردایی بهتر…

امیدوارم محدثه جانم...البته که انسان خطاکار و شرایط گاهی برعکس میشه ولی چاره ای جز تلاش نیست

خانمـــی دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 08:45 http://dar-masire-zendegi1.blogfa.com/

عزیززززم تولد دختر نازت مبارک باشه انشاالله همیشه رابطه مادر و دختری تون گرم باشه

ممنونم خانمی عزیزم

آویزوووووووون دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 06:34 http://avizooon92.blogfa.com/

عزیزم
تولدش مبارک
چ مادر ایده آلی:)

آویزون جان
امیدوارم کمی شبیه این مادر ایده آل بشم

نسترن یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 15:14 http://second-house.blogfa.com/

جشن وسط پاییزت با آغاز مادرانگیت یکی عه چی ازین قشنگتر تولدش مبارک
چه عکس خوشگلی

نسترن عزیزم
نیمه ی پاییز و نیمه ی تابستان هر دو در اختیار من هستند
ممنونم از تبریکت

دوست یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 14:49

تولدش مبارک!
چقدر خوبه این رابطه دوستانه مادر دختری! میتونم بپرسم شما چند سالگی ازدواج کردی؟ الان چقدر اختلاف سنی با دخترت داری؟

سلام دوست!
من بیست و چهارسال بزرگتر از دخترم هستم
چندسال!قبلش هم ازدواج کردم
یک کمی اطلاعات گنگ برای اینکه شناخته نشمممنونم که درک می کنی

آرامش یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 14:13

دروغ نیست که بگم با متنت اشک به چشمم اومد و همه‌ی عشقی که توی تک به تک کلمه‌هات ریخته بودی رو حس کردم، همه‌ی چیزی که هستی و تلاش میکنی باشی پر از عشق و احساسه...
تولدش مبارک، تولدت مبارک دوستم، مامانِ عالی

آرامش عزیزم
وقتی لایه های پنهان کلماتم رو می فهمی قند در دلم آب می شود...چه خوب که هستی و آنقدر خوبی

مامانی یکشنبه 15 آبان 1401 ساعت 12:47

ای جانم
مبارکه

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد