نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

روزم مبارک

به مادری فکر می کنم

به دو خط کمرنگ که به محض دیدنش پرت شدم به دنیای جدیدی از حس ها،ترس ها،عشق و خستگی

به هیجانی که دوید زیرپوستم با شنیدن صدای قلبش

بوها،ویار و ضعف و بی حالی و حال تهوع ناتمام برای سه ماه

اولین تکان حباب مانندش،سکسکه کردنش،بزرگ شدنش

جای پایش زیر پرده دیافراگم ام که تا چندماه بعد هم هنوز فشارش را حس می کردم

به اتاق عمل سرد و روشن

به هیجان و ترس ساعت دنیا آمدنش

اشکی که وقت شنیدن صدای گریه اش ریختم

گرمای صورتش وقتی به صورتم چسبید

شیرخوردنش

شب بیداری هایش

افسردگی و غم مبهمی که شب و روز درگیرم کرد

بهم ریختن اندام و سایز ۴۴ و ۴۶ ای که تا سال ها همراهم بود

خنده هایش

آقون گفتن هایش

کچل شدنش

تپل شدنش

غذای کمکی

واکسن

تب 

راه رفتن

حرف زدن

جمله گفتن

استدلال کردن

قیچی در دست گرفتن

کاردستی و نقاشی

مدرسه رفتن

سواد دار شدن

نوشتن اش

برای خودم ام

که تمام این ها را دوبار پشت سر گذاشتم 

روزم مبارک

نظرات 7 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 20:36 http://second-house.blogfa.com/

روزت با تاخیر مبارک مامان مونا

عید شما هم مبارک نسترن عزیزم

کیمیا یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 00:06

سلام عزیزم
روزت مبارک
ان شاءالله از شیرینی نوه هات بنویسی

سلام عیدشما هم مبارک
چه دعای قشنگی

محدثه شنبه 24 دی 1401 ساعت 22:37

واقعا چه روزهایی بر ما گذشت. روزت مبارک عزیزم. هرروز روز توست ، کل سال بر تو مبارک …

ممنونم محدثه جان
عید تو هم مبارک

حنا جمعه 23 دی 1401 ساعت 23:16

روزت مبارک

ممنونم
عیدشما هم مبارک

آرامش جمعه 23 دی 1401 ساعت 15:30

روزت مبارک رفیق جان

آرامش عزیزم
روزت مبارک
مادر مهربان و عاشق

آبی پنج‌شنبه 22 دی 1401 ساعت 21:34

روزت مبارک!

ممنونم
عید شما هم مبارک

پریسا پنج‌شنبه 22 دی 1401 ساعت 20:34

روزت مبارک

ممنونم
عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد