نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

نیمه ی بهمن

اینجا آسمان کارت پستالی شده،

آسمان به نهایت آبی،کوه های سفید یک دست،درختان کاج برفی،آفتاب درخشان،ابرهای پنبه ای،بادی که می وزد و ....انگار بهار خیلی نزدیک شده!

ماشین های قالیشویی لول می برند و لول!تحویل می دهند!!!

مبل های کهنه می رود تا نو جایگزین شود،مغازه ها حراج آخر فصل گذاشتند تا برای عید جنس جدید بیاورند.

به همین سادگی اولین سال قرن جدید،آن سالی که فکر می کردیم باید متفاوت با قرن قبل بگذرد،

گذشت.

چهار،پنج سالی هست دست از هدف گذاری و ارزیابی سالانه کشیدم،سال ها را پیوسته می بینم ،تار و پود بهم فشرده پارچه ی عمرم،کم کم قرار است نقش بیافتد نه یکدفعه و سالانه.

امسال خانه تکانی به سبک و سیاق سال های قبل نخواهم داشت،

در عوض دوخت چند مدل کیف را یاد می گیرم،پارچه می خرم و زیپ می دوزم،

وسواسم رفته.

یاد چهارماهگی زینا می افتم چه اصراری داشتم با نوزاد بی قرار خانه تکانی کنم؟؟؟یا سال قبلش وقتی باردار بودم!

باید هدف های بزرگ داشت تا با آرامش پیش رفت،قدم به قدم.


نظرات 3 + ارسال نظر
Marzi دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 18:37 http://rozegaremarzi.blogsky.com

منم امسال خونه تکونی خاص و اصولی ندارم.
در حد تمیزکاری همیشگی و سطحی.
قرار بود یه لباس واسه نوروز برای خودم بدوزم و پارچه گرفتم واسه متکاها. اونها رو هم باید بدوزم.
تا ببینم چی پیش میاد.

من عاشق اسفندماه و حال و هواش هستم.
امیدوارم سالهای زیادی رو ببینیم اما در آزادی و بهبود اوضاع اقتصادی و شادی و سلامتی.

خیاطی خیلی خوب
اولویت امسال من هم کمی خیاطی یاد گرفتن تا خونه تکوندم
چه آرزوی قشنگی...الهی آمین

آرامش دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت 14:51 http://harim-e-del.blog.ir

رفتم توی حس‌ و حال عید :))
چقدر خوبن روزا و ماه‌های پایانیِ سال...

خیلی
ولی من امسال دوست ندارم اسفند به این زودی بیاد!!!

روشنا شنبه 15 بهمن 1401 ساعت 14:08 https://varicose-clinic.com/

زیبا بود امیدوارم روی این تار و پود برات نقشهای زیبا بیوفته

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد