نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

چهارده سال بعد

امروز اینجام،نشستم کنار دوتابچه،یکی سرگرم نوشتن جمله سازی و دیگری مشغول آشپزی با اسباب بازی هایش،ناهاری که از شب قبل گذاشتم آماده است،خانه در حد قابل قبولی مرتب اما خوب دقت که می کنم همه ی وسایل خانه باید شسته و کر!داده شوند و حتی عوض بشوند،

خودم، اضافه وزن پیدا کردم،صورتم اما بشاش تر و قلبم  آرام تر شده،پوست روانی ام ضخیم شده و هر حرف و حادثه ای دلم را نمی لرزاند،از دنیای خیالی دخترانه ام بیرون آمدم و واقع بین تر شدم،

سرشار از انگیزه و هدفم،انرژی زیادی برای پیش رفتن دارم برعکس آن سال ها که منتظر بودم کسی من را هل بدهد و خب کسی نبود

بعد از چهارده سال از روز عروسی مان

امروز من اینجا هستم

راضی ام؟

به قول مشاورم این مسیر رشد من بوده باید به اینجا می رسیدم

از اینکه اینجا هستم خوشحالم.

#14th wedding anniversary

نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه جمعه 19 آبان 1402 ساعت 15:24

حالا هر دوشون صبح ها برن مدرسه، قشنگ دنیات طلایی رنگین کمانی و هر رنگی که فکرش نمیکنی میشه… از مهد و پیش دبستانی برای کوچیکه غافل نشو

حتما همین طور
به فکرش هستم

مبینا پنج‌شنبه 18 آبان 1402 ساعت 22:16

چقد انرژی نوشته های خوب بود .بمونین برای هم و کنار کوچولوهاتون در ارامش زندگی کنین

ممنونم

رویا چهارشنبه 17 آبان 1402 ساعت 13:33 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

چقدر قشنگ

ویرگول یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 14:14 http://Haroz.blogsky.com

الهی که همیشه با عشق کنار هم باشید و هر روز موفق تر و عاشقتر و خوشحالتر

ویرگول عزیزم
من خیلی سال خواننده وبلاگت هستم
ممنون که برام کامنت نوشتی
ممنون از دعای قشنگت

آرامش شنبه 13 آبان 1402 ساعت 17:12 http://harim-e-del.blog.ir

مونا جان بهت تبریک میگم ه موفقیت پست‌سر گذاشتنِ این سال‌های پر فراز و نشیب رو...
و به وضوح بالنده‌تر شدنت رو

ممنونم آرامش عزیزم

نرگس جمعه 12 آبان 1402 ساعت 22:56 http://joqdebaroonkhorde.blogfa.com/

عزیزم مبارک باشه خوشبخت باشی همیشه
ولی خیلی کوچولویی برای کسی که چهارده سال از ازدواجش گذشته=))
همه ی آرزوهای خوب به سویت پر از پیشرفت و رسیدن به اهدافی که داری

سلام نرگس عزیزم
ممنونم که برام نوشتی
آره خیلی کم و سن و سالم برای این همه سال تجربه
ممنونم از آرزوی قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد