نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

از این پیچ های تند

نشستم کف آشپزخانه،قهوه سرد شده ام را گذاشتم روی زمین،مغزم از شدت اتفاقات پیش آمده درد می کند،

تا همین چند روز پیش فقط در حال برنامه ریزی برای روزهای هفته بعد بودم که هر روز سرکار هستم،برنامه ناهار بچه ها،تکالیف زینا،مهد روشنا،رفت و آمد خودم،صبح ها درس خواندن،جمع و جور کردن خانه،پختن شام و ....

حالا فهیمدم آقای میم دچار مشکل قلبی شده، اختلاف زیادی در محل کار پیش آمده و بدون اینکه متوجه بشود یک سکته قلبی را رد کرده!

حتی فکر کردن بهش برای من وحشتناک.

به توصیه دکتر مرخصی بلند مدت بدون حقوق گرفته تا از محیط دور باشد تا هر وقت که شد استراحت کند.

این یعنی صبح ها کار من بیشتر خواهد شد،انگار که هر روز جمعه باشد،این یعنی نگرانی بابت مخارج خانه،

با خودم فکر می کنم توان از ۵صبح تا ۱۱شب بیدار و سرپا بودن را دارم؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
ویرگول یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 19:56 http://Haroz.blogsky.com

بلا دور باشه الهی
خیلی ناراحت شدم، خدا رو شکر به خیر گذشت
اتفاقا الان می شه گفت درآمد شما هم می تونه کمک بزرگی باشه با این وضع بوجود اومده
مطمئنم خیلی عالی این وضع رو مدیریت می کنین

ممنونم ویرگل عزیزم

نسترن جمعه 26 آبان 1402 ساعت 00:26 http://second-house.blogfa.com/

ای بابا
ان شاءالله بلا دوره ... خدا رحم کرد ... خداروشکر
بخیر میگذره ان شاءالله ، چرا نمیگی میتونی از وجود آقای میم برای روزهای اول سرکار رفتنت کمک بگیری رفیق جان ؟ بیا فکرای خوب کنیم

خدا خیلی رحم کرد واقعا....واقع بین باشم کمکی در کار نیست مگر خودش بخواهد من هم روی کمکب که یک روز هست دو روز نیست راستش برنامه ریزی نمی کنم ولی خوب اگر باشه عالیه!

آرامش پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 14:33 http://harim-e-del.blog.ir

خیلی ناراحت شدم مونا جان، انشاءالله با صحت و سلامت این دوران رو بگذرونن...
فکرها همیشه بزرگتر و غول‌تر از خود اتفاقات هستن...
نگران نباش تو توانت بیشتر از این‌هاست
لایکلف الله نفساً الّا وسعها

دقیقا آرامش عزیزم،فکرها بزرگتر از حادثه ها هستند....ممنونم
چه آیه قشنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد