نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....
نوشته های من...

نوشته های من...

نوشته های من وقتی بچه ها خوابیدند....

_۷درجه

دیشب گاز شهرک ما قطع شد،

نتیجه اینکه خانه ما هیچ فرقی با قبل که گاز وصل بود، نداشت!جز اینکه از شوفاژ ها قطع امید کرده و به پتو و لباس گرم و بخاری برقی پناه بردیم!

صبح بیدار شدم برف نرمی می بارید!

گاز وصل شده  و خانه از فریزر سردتر بود!

امروز و فردا باید خانه را تمیز کنم و بچینم،بعد کم کم بروم سراغ کمدها و کابینت ها و خانه تکانی را شروع کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
نسترن جمعه 11 اسفند 1402 ساعت 22:40 http://second-house.blogfa.com/

این ده دوازده روز اخیر وااااقعا سرد شده سابقه نداشته خدایی

خیلی سرد شده واقعا

Lily پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 21:39

خیلی سرده مراقب خودتون باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد